Nowa strona została zasilona przez AI 🤖
Agencja Digital Heart pracująca nad marketingiem internetowym
Jak działamy?

Digital Heart łączy wiedzę i doświadczenie, aby pomóc firmom takim jak Twoja w osiągnięciu sukcesu.

Nasi specjaliści z zakresu marketingu i technologii wspierają firmy w starcie oraz wzroście. Jesteśmy w stanie działać dla rozwiązań technologicznych, e-commerce i startupów. Nasz zespół składa się z ekspertów w zakresie marketingu, technologii i strategii, którzy pracują razem, aby zapewnić Tobie najlepsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.

Sprawimy, że Twoja firma będzie dostosowana do wymagań rynku i będzie przyciągać nowych klientów.

Zespół

Poznaj ekipę, która będzie dla Ciebie pracować.
* avatary pokazują interpretację sztucznej inteligencji o każdym z nas
Wiktoria Drozd - CEO Digital Heart. Dba o to, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada jak edukować odbiorców.

Wiktoria Drozd

CEO Digital Heart

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.

W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by stali się Twoimi klientami.

Współpracownicy mówią o niej, że jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, ma silną wiarę i świetne podejście do zespołu – zapewnia wiele możliwości rozwoju narzędziowego i personalnego, daje jasny feedback i chętnie przyjmuje go od współpracowników.

Filip Głowacki - CFO & COO. W Digital Heart pilnuje, żeby na firmowym koncie raczej przyrastało, niż ubywało. Trzyma pieczę na realizacji budżetu.

Filip Głowacki​

CFO & COO

Konsekwentny i ambitny, jak na wprawnego menadżera przystało. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Zawodowo interesuje się zakupami i zarządzaniem finansami.

W Digital Heart pilnuje, aby na koncie firmowym raczej przyrastało, niż ubywało. Dba o działanie całego zaplecza spółki – trzyma pieczę na realizacji budżetu oraz sporządza umowy z klientami, pracownikami i wykonawcami.

Współpracownicy mówią o nim, że jest najzabawniejszym człowiekiem od finansów i ma głowę otwartą na najbardziej abstrakcyjne pomysły. Jednocześnie twardo stąpa po ziemi i zaraz po zauważeniu problemu ma gotowe rozwiązania.

Karol Decka - Content Marketing Leader. W Digital Heart, dzięki działaniom contentowym, dba o wizerunek agencji, jak i jej klientów w mediach społecznościowych.

Karol Decka

Content Marketing Team Leader

Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki.

W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.

Współpracownicy mówią o nim, że wkłada dużo wysiłku i serca w to co robi, cechuje go głowa pełna niezwykle kreatywnych pomysłów, które potrafią rozwinąć media społecznościowe klienta w świeży i zgodny z najnowszymi trendami sposób.

Przemysław Sarzyński - Graphic Design Team Leader. W Digital Heart chętnie mierzy się z wyzwaniami projektowymi, które trafiają do serc naszych klientów.

Przemysław Sarzyński

Graphic Design Team Leader

Od ponad 12 lat tworzy projekty graficzne, które nie tylko odpowiadają na potrzeby klientów, ale i trafiają do ich serc.

Potrafi wyczytać z kolorów i formy więcej niż widać na pierwszy rzut oka, dlatego świetnie odnajduje się jako projektant graficzny i lider zespołu grafików w Digital Heart. Chętnie mierzy się ze wszelkimi wyzwaniami projektowymi, przy okazji ulepszając systemy, które przyśpieszą i poprawią jakość projektów w przyszłości.

Współpracownicy mówią o nim, że oprócz szerokiej wiedzy technicznej potrafi dzielić się też wyjątkowo przydatnym sposobem myślenia o samym projekcie.

Maria Pankevych - Digital Marketing Specialist. W Digital Heart zajmuje się tworzeniem i optymalizowaniem działań reklamowych na podstawie efektów.

Maria Pankevych

Digital Marketing Specialist

Jest otwarta i pełna świeżych pomysłów, swoje doświadczenia wywodzi z marketingu w różnych branżach, m.in. startupowej.

W Digital Heart odpowiada za realizację projektów marketingowych, wspierając klientów w znalezieniu słabych punktów w ich biznesach, a następnie w naprawieniu ich. Zajmuje się tworzeniem i optymalizowaniem działań reklamowych na podstawie efektów, stawia strony internetowe i płatne kampanie na Facebooku.

Współpracownicy mówią o niej, że podchodzi do wyzwań i problemów swoich klientów z dużym profesjonalizmem, angażując się w ich rozwiązanie w sposób bardzo efektywny.

Bartosz Kowalski - Web developer. W Digital Heart, dzięki swojemu doświadczeniu, tworzy nieszablonowe rozwiązania dla klientów.

Bartosz Kowalski

Web Developer i UI Designer

Od ponad 5 lat zajmuje się projektowaniem i tworzeniem stron. Drugie tyle spędził pracując w marketingu i sprzedaży, bo jak sam powtarza: “podstawą jest rozumienie szerszej perspektywy”.

Zróżnicowane doświadczenia pozwalają mu na lepsze rozumienie potrzeb klienta i ułatwiają tworzenie nieszablonowych rozwiązań w krótkim czasie.

Współpracownicy mówią o nim, że dogłębnie bada dany obszar, a jeśli napotka jakiś problem, dąży do jego rozwiązania za wszelką cenę – nie uznaje półśrodków i się nie poddaje.

Katarzyna Jachymek - Copywriterka. W Digital Heart odpowiada za pisanie treści do social mediów, reklam i landing page’y, w których wszyscy się zakochują.

Katarzyna Jachymek

Copywriterka

Łamie stereotypy, że humanistyką zajmują się tylko ci, dla których zabrakło miejsca gdzie indziej. Jako pasjonatka słowa potrafi wnikać w meandry języka i tworzyć teksty, które poruszają i motywują do działania.

W Digital Heart oprócz pisania treści do social mediów, reklam czy landing page’y prowadzi lokalną poradnię poprawnej pisowni. Po godzinach pisze doktorat z analizy społecznych narracji.

Współpracownicy mówią, że umie bawić się słowem i tworzyć przy tym treści wpisujące się w potrzeby klientów, dodatkowo wykonując powierzone jej zadania w mgnieniu oka.

Natalia Sikorska - Project Manager. W Digital Heart zajmuje się prowadzeniem projektów i opracowywaniu strategii marketingowych. Jest mistrzynią reaserchów.

Natalia Sikorska

Project Manager

Po przetestowaniu swoich marketingowych umiejętności postanowiła na dobre rozwinąć skrzydła w agencji, która zajmuje się właśnie tym obszarem. Tak trafiła na staż do Digital Heart i… została na dobre!

Na co dzień współprowadzi jeden z projektów jako Project Manager i chętnie sprawdza się w nowych obszarach, zwłaszcza opracowywaniu strategii. W pracy ceni sobie czas na rozkminki i rzetelną analizę, a jej motywacja rośnie wprost proporcjonalnie do złożoności stawianych przed nią zadań.

Współpracownicy mówią o niej, że jest szalenie odpowiedzialna i wyjątkowo kreatywna.

Oliwia Sobolewska - Projektantka Graficzna. W Digital Heart tworzy grafiki do projektów ecommerce. Najchętniej zajmuje się tworzeniem fotomontaży.

Oliwia Sobolewska

Projektantka Graficzna

Jej zamiłowania do grafiki objawiły się już dzieciństwie, gdy w wieku 12 lat do zabawy wybrała pakiet Adobe. Korzystając z ówczesnej popularności blogów, założyła własne miejsce do testowania swoich pomysłów i wtedy upewniła się, że to kreacje graficzne najbardziej lubi tworzyć.

W Digital Heart realizuje swoją pasję, tworząc kampanie do social mediów oraz grafiki do projektów e-commerce. Ceni sobie multikompetencje, dlatego nie ogranicza się do jednej “dziedziny projektowania”, choć obecnie najchętniej zajmuje się tworzeniem fotomontaży i ogólną zabawą fotografią.

Współpracownicy mówią o niej, że nie ma wielu równych w szybkim tempie pracy.

Artur Warzocha - Performance Specialist. W Digital Heart zajmuje się obsługą Google Ads. Dzięki analizie działań reklamowych, w każdym przypadku szuka nowych, lepszych dróg dotarcia do klienta.

Artur Warzocha

Performance Specialist

W Digital Heart zajmuje się obsługą Google Ads. Lubi analizować działania reklamowe, tak by w każdym przypadku szukać nowych dróg dotarcia do klienta docelowego.

Mimo że wiele z jego zadań to pełna skupienia analiza wykresów i zestawów danych, największą przyjemność sprawia mu praca w zespole i poczucie, że wspólnie dążymy do wyznaczonych celów.

Współpracownicy cenią go za proaktywną postawę w szukaniu nowych rozwiązań oraz szerokie podejście, w którym łączy typowo specjalistyczną wiedzę z biznesowym spojrzeniem.

Maciej Fałdyga - Content Specialist Support. W Digital Heart zajmuje się prowadzeniem profili klientów oraz przygotowywaniem harmonogramów działań.

Maciej Fałdyga

Junior Content Specialist

W Digital Heart zyskuje wiedzę na temat tworzenia treści i komunikacji dla klientów.

W dziale contentu zajmuje się moderacją profili i przygotowywaniem materiałów do publikacji, jednocześnie uczy się tworzyć briefy z kreatywną myślą dla grafików i copywriterów. Chętnie wspiera również kolegów i koleżanki w zarządzaniu projektami. Z każdym miesiącem jego zasób umiejętności stale się zwiększa, co potwierdzają testy Skill Matrix.

Według współpracowników świetnie uzupełnia się z resztą osób z zespołu Content Marketingu.

Nat Krajewska - Graphic Designer / Illustrator. W Digital Heart dopełnia zespół jako graficzka, wspierając w codziennych wyzwaniach agencji.

Nat Krajewska

Graphic Designer / Illustrator

W Digital Heart dopełnia zespół jako graficzka, wspierając koleżanki i kolegów w codziennych wyzwaniach agencji. Artystyczna dusza, która zawsze przynosi świeże pomysły.

Jak sama mówi, gdy inne dzieci w przedszkolu wymieniały lekarzy, strażaków czy policjantów jako swoje przyszłe zawody, Nat uparcie powtarzała: będę artystką! Tak też się stało, dlatego od kilkunastu lat związana jest z branżą kreatywną. Ceni sobie dobry design i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w projektowaniu.

Współpracownicy mówią o niej, że każdą wizję prostego banneru potrafi zmienić w dzieło zarówno cieszące oko odbiorcy, jak i spełniające swój cel w e-commerce.

Łukasz Góralski - Project Management Intern. W Digital Heart wspiera Project Managerów w ich codziennych obowiązkach oraz tworzy landing page.

Łukasz Góralski

Project Management Intern

W Digital Heart współpracuje ściśle z Projekt Managerami, pomagając im w codziennych obowiązkach.

Podczas swojego stażu z powodzeniem tworzył już landing page dla kilku klientów i zarządzał tworzeniem zleceń dla współpracowników i podwykonawców. Z każdym miesiącem udowadnia, że sposób jego pracy jest bliski wartościom Digital Heart.

Współpracownicy mówią, że zawsze można na nim polegać i doskonale wspiera zespół w pracy pod presją czasu.