Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.
W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by stali się Twoimi klientami.
Współpracownicy mówią o niej, że jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, ma silną wiarę i świetne podejście do zespołu – zapewnia wiele możliwości rozwoju narzędziowego i personalnego, daje jasny feedback i chętnie przyjmuje go od współpracowników.
Konsekwentny i ambitny, jak na wprawnego menadżera przystało. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Zawodowo interesuje się zakupami i zarządzaniem finansami.
W Digital Heart pilnuje, aby na koncie firmowym raczej przyrastało, niż ubywało. Dba o działanie całego zaplecza spółki – trzyma pieczę na realizacji budżetu oraz sporządza umowy z klientami, pracownikami i wykonawcami.
Współpracownicy mówią o nim, że jest najzabawniejszym człowiekiem od finansów i ma głowę otwartą na najbardziej abstrakcyjne pomysły. Jednocześnie twardo stąpa po ziemi i zaraz po zauważeniu problemu ma gotowe rozwiązania.
Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki.
W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.
Współpracownicy mówią o nim, że wkłada dużo wysiłku i serca w to co robi, cechuje go głowa pełna niezwykle kreatywnych pomysłów, które potrafią rozwinąć media społecznościowe klienta w świeży i zgodny z najnowszymi trendami sposób.
Jako cierpliwy analityk na co dzień praktykuje podejście stawiające na pierwszym miejscu chęć rozwiązywania problemów. Dzięki współpracom z markami takimi jak Groupon i RTV Euro AGD zarządzanie dużymi budżetami i budowanie media planów nie ma przed nim tajemnic.
W Digital Heart z wielu perspektyw analizuje dane klienta – zwraca uwagę na przychody, kanały przekazu, odbiorców i ich zachowania. Zdobytą w ten sposób wiedzę przekuwa w celowe działania na wielu narzędziach marketingowych.
Współpracownicy mówią o nim, że potrafi rozwiązać każdy techniczny problem internetowych sklepów.
Od ponad 12 lat tworzy projekty graficzne, które nie tylko odpowiadają na potrzeby klientów, ale i trafiają do ich serc.
Potrafi wyczytać z kolorów i formy więcej niż widać na pierwszy rzut oka, dlatego świetnie odnajduje się jako projektant graficzny i lider zespołu grafików w Digital Heart. Chętnie mierzy się ze wszelkimi wyzwaniami projektowymi, przy okazji ulepszając systemy, które przyśpieszą i poprawią jakość projektów w przyszłości.
Współpracownicy mówią o nim, że oprócz szerokiej wiedzy technicznej potrafi dzielić się też wyjątkowo przydatnym sposobem myślenia o samym projekcie.
Jest otwarta i pełna świeżych pomysłów, swoje doświadczenia wywodzi z marketingu w różnych branżach, m.in. startupowej.
W Digital Heart odpowiada za realizację projektów marketingowych, wspierając klientów w znalezieniu słabych punktów w ich biznesach, a następnie w naprawieniu ich. Zajmuje się tworzeniem i optymalizowaniem działań reklamowych na podstawie efektów, stawia strony internetowe i płatne kampanie na Facebooku.
Współpracownicy mówią o niej, że podchodzi do wyzwań i problemów swoich klientów z dużym profesjonalizmem, angażując się w ich rozwiązanie w sposób bardzo efektywny.
Jest związany z marketingiem i sprzedażą od ponad 8 lat. Próbował już sił niemal w każdym obszarze działań internetowych, bo jak sam powtarza: “podstawą jest rozumienie szerszej perspektywy”.
Zróżnicowane doświadczenia pozwalają mu na lepsze rozumienie potrzeb klienta i ułatwiają tworzenie nieszablonowych rozwiązań w krótkim czasie.
Współpracownicy mówią o nim, że dogłębnie bada dany obszar, a jeśli napotka jakiś problem, dąży do jego rozwiązania za wszelką cenę – nie uznaje półśrodków i się nie poddaje.
Łamie stereotypy, że humanistyką zajmują się tylko ci, dla których zabrakło miejsca gdzie indziej. Jako pasjonatka słowa potrafi wnikać w meandry języka i tworzyć teksty, które poruszają i motywują do działania.
W Digital Heart oprócz pisania treści do social mediów, reklam czy landing page’y prowadzi lokalną poradnię poprawnej pisowni. Po godzinach pisze doktorat z analizy społecznych narracji.
Współpracownicy mówią, że umie bawić się słowem i tworzyć przy tym treści wpisujące się w potrzeby klientów, dodatkowo wykonując powierzone jej zadania w mgnieniu oka.
Po przetestowaniu swoich marketingowych umiejętności postanowiła na dobre rozwinąć skrzydła w agencji, która zajmuje się właśnie tym obszarem. Tak trafiła na staż do Digital Heart i… została na dobre!
Na co dzień współprowadzi jeden z projektów jako Project Manager i chętnie sprawdza się w nowych obszarach, zwłaszcza opracowywaniu strategii. W pracy ceni sobie czas na rozkminki i rzetelną analizę, a jej motywacja rośnie wprost proporcjonalnie do złożoności stawianych przed nią zadań.
Współpracownicy mówią o niej, że jest szalenie odpowiedzialna i wyjątkowo kreatywna.
Jej zamiłowania do grafiki objawiły się już dzieciństwie, gdy w wieku 12 lat do zabawy wybrała pakiet Adobe. Korzystając z ówczesnej popularności blogów, założyła własne miejsce do testowania swoich pomysłów i wtedy upewniła się, że to kreacje graficzne najbardziej lubi tworzyć.
W Digital Heart realizuje swoją pasję, tworząc kampanie do social mediów oraz grafiki do projektów e-commerce. Ceni sobie multikompetencje, dlatego nie ogranicza się do jednej “dziedziny projektowania”, choć obecnie najchętniej zajmuje się tworzeniem fotomontaży i ogólną zabawą fotografią.
Współpracownicy mówią o niej, że nie ma wielu równych w szybkim tempie pracy.
W Digital Heart zajmuje się obsługą Google Ads. Lubi analizować działania reklamowe, tak by w każdym przypadku szukać nowych dróg dotarcia do klienta docelowego.
Mimo że wiele z jego zadań to pełna skupienia analiza wykresów i zestawów danych, największą przyjemność sprawia mu praca w zespole i poczucie, że wspólnie dążymy do wyznaczonych celów.
Współpracownicy cenią go za proaktywną postawę w szukaniu nowych rozwiązań oraz szerokie podejście, w którym łączy typowo specjalistyczną wiedzę z biznesowym spojrzeniem.
W Digital Heart zyskuje wiedzę na temat tworzenia treści i komunikacji dla klientów.
W dziale contentu zajmuje się moderacją profili i przygotowywaniem materiałów do publikacji, jednocześnie uczy się tworzyć briefy z kreatywną myślą dla grafików i copywriterów. Chętnie wspiera również kolegów i koleżanki w zarządzaniu projektami. Z każdym miesiącem jego zasób umiejętności stale się zwiększa, co potwierdzają testy Skill Matrix.
Według współpracowników świetnie uzupełnia się z resztą osób z zespołu Content Marketingu.
W Digital Heart dopełnia zespół jako graficzka, wspierając koleżanki i kolegów w codziennych wyzwaniach agencji. Artystyczna dusza, która zawsze przynosi świeże pomysły.
Jak sama mówi, gdy inne dzieci w przedszkolu wymieniały lekarzy, strażaków czy policjantów jako swoje przyszłe zawody, Nat uparcie powtarzała: będę artystką! Tak też się stało, dlatego od kilkunastu lat związana jest z branżą kreatywną. Ceni sobie dobry design i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w projektowaniu.
Współpracownicy mówią o niej, że każdą wizję prostego banneru potrafi zmienić w dzieło zarówno cieszące oko odbiorcy, jak i spełniające swój cel w e-commerce.
W Digital Heart współpracuje ściśle z Projekt Managerami, pomagając im w codziennych obowiązkach.
Podczas swojego stażu z powodzeniem tworzył już landing page dla kilku klientów i zarządzał tworzeniem zleceń dla współpracowników i podwykonawców. Z każdym miesiącem udowadnia, że sposób jego pracy jest bliski wartościom Digital Heart.
Współpracownicy mówią, że zawsze można na nim polegać i doskonale wspiera zespół w pracy pod presją czasu.