Nowa strona została zasilona przez AI 🤖
Learn more
Dowiedz się więcej
Rozumiemy, że tysiące wyświetleń nie spełniają celów biznesowych, dlatego Twoje konto reklamowe stworzymy na podstawie danych analitycznych, odzwierciedlając strukturę Twojego biznesu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że każda ulokowana w reklamach złotówka przełoży się na Twoje realne zyski.
Żadne medium nie jest nam obce. Wspólnie opracujemy strategię komunikacji i stworzymy profile wspierające sprzedaż. Posty, wpisy blogowe, stories i reelsy zgodne z Twoją marką. Porzuć puste lajki i zaangażuj swoich odbiorców w sprzedaż.
Oddaj powtarzalne procesy marketingowe w ręce technologii. Niech rzeczy dzieją się same, a dane zmieniają w złotówki. Zobaczysz, dlaczego warto zaufać e-mail marketingowi i segmentacji odbiorców, by ułatwić klientom drogę do konwersji.
Zaprojektujemy materiały graficzne spełniające swoje cele, nie tylko w digitalu. Odświeżymy Twoją stronę tak, aby wędrówka po niej była dla użytkownika wspaniałą przygodą, a nie sennym koszmarem.
Do skutecznej sprzedaży niezbędne jest połączenie doskonałego doświadczenia zakupowego klienta ze skutecznym procesem transakcji – zarówno w sprzedaży B2C, jak i B2B. Tworzyliśmy już przebudowy sklepów, kompletne zmiany stron www czy landingi sprzedażowe.
Zrozumienie Twoich priorytetów jest bardzo ważne dla płynności współpracy, dlatego wykorzystujemy sprawdzone narzędzia planowania projektów, do których dostęp masz cały czas.
Prawdziwy marketing to partnerstwo. Towarzyszymy Ci w budowaniu lejka konwersji od pomysłu do kampanii i analizy jej wyników. Działania podsumowujemy w przejrzysty sposób.
W odpowiedzi na Twoje potrzeby dobieramy do projektu zespół lub dedykowanego marketera. Zawsze wiesz z kim się kontaktować, aby zachować ciągłość komunikacji.
Realizując projekt, działamy z Tobą ramię w ramię, wspólnie odpowiadając za rezultaty. Nic nie dzieje się w pojedynkę. Razem wybieramy najlepszą drogę do celu.
Zapisy umowy chronią Twój interes oraz zabezpieczają know how agencji. Umowy zawieramy na wygodny dla Ciebie czas i tak samo dobieramy okres wypowiedzenia. W umowie znajdziesz zakres projektu i najważniejsze obowiązki obydwu stron. Draft umowy dostajesz przed rozpoczęciem współpracy, aby dokładnie się z nim zapoznać.
Strategia nie jest wymagana, ale gorąco zachęcamy do jej zbudowania. Dzięki podejściu strategicznemu dokładnie wiesz jakie elementy musisz pokryć w swoim marketingu i sprzedaży, aby osiągać lepsze rezultaty. Rozpoczęcie działań z nami bez strategii jest możliwe, jednak wtedy to Ty musisz być drogowskazem kierunku i celu jaki mamy z Tobą osiągnąć.
Współpraca z nami opiera się na partnerstwie, dlatego oczekujemy, że każda ze stron będzie dawać z siebie 100%. Szanujemy Twój czas i większość spraw staramy się załatwić na naszych cotygodniowych godzinnych statusach. Jednak poza statusami potrzebujemy od Ciebie akceptacji materiałów reklamowych czy komunikacyjnych, czasami podjęcia decyzji w oparciu o naszą ekspertyzę czy konsultacji pomysłu, który warto wdrożyć. Twoja dostępność – mailowo lub telefonicznie, będzie bardzo ważna, aby odpowiadać na powstałe wątpliwości i podejmować kluczowe decyzje. Będziemy potrzebować bieżącej współpracy przy promowaniu nowych produktów, organizowaniu promocji ograniczonych czasowo, rozwoju usług/ produktów - to od Ciebie będziemy musieli mieć informacje jakie produkty można uwzględnić w akcji, jakie założenia finansowe mamy spełnić, ile zaoferować zniżki, co już wypadło z oferty, czy co trzeba podpromować, aby sprzedawało się tego więcej itd. Musisz nas informować, co dzieje się w Twojej firmie, abyśmy mogli Cię wspierać.
Digital Heart możesz porównać do "działu marketingu". Zapewnimy Ci szerszy zakres usług, niż pojedynczy pracownik, bo do Twojej dyspozycji będą eksperci z wielu dziedzin marketingu internetowego. Przed rozpoczęciem współpracy wspólnie określamy cele i potrzebne zasoby (budżet, narzędzia). Potem ułożymy prognozy wyników i plan reklamowy (mediaplan), aby potem przygotować harmonogram działań. Co tydzień będziesz brać udział w spotkaniach statusowych na których przeprowadzimy Cię przez wyniki i wspólnie ustalimy kolejne działania, które trzeba podjąć, aby zwiększyć konwersję, dowieźć więcej wyników lub rozwinąć nowy kanał marketingowy.
To zależy. Na koszty współpracy składają się obszary w których mamy Cię wesprzeć, cel jaki mamy wspólnie osiągnąć oraz czas w jakim mamy spełnić założenia.Np. Jeśli chcesz nam oddać opiekę nad całym marketingiem swojej firmy w kosztach zostanie uwzględniona praca ok. 7 wysoko opłacanych specjalistów (Meta ads, Google ads, copywriting, digital marketing i analityka, content, design oraz project management) w odpowiednich proporcjach czasu. Dzięki temu współpraca z agencją jest bardziej efektywna dla Twojego budżetu, bo nie musisz mierzyć się z kosztami zatrudnienia całego zespołu i ich bezpośrednim nadzorem.Jeśli chcesz nam powierzyć tylko kilka dziedzin, koszty będą odpowiednio mniejsze.