Strategia Komunikacji
w Digitalu

  • Popraw widoczność swojej marki w internecie.
  • Spraw, że inni zapamiętają Twoją firmę.
  • Wyróżnij się i zaangażuj swoich klientów.
Zaufaj doświadczeniu agencji Digital Heart

Strategia Komunikacji dostarcza informacji o charakterze Twojej marki

Zastanawiasz się, co robić, aby skutecznie docierać do odpowiedniej grupy docelowej i angażować ich w swój brand?

Zacznij od spojrzenia na kluczowe dane i określ, co wiesz o kondycji swojej marki oraz jej otoczeniu i klientach, a następnie przekuj to w Twój unikalny Tone of voice, który chce się usłyszeć! Albo oddaj się w ręce Digital Heart.

Jak to działa u mnie?

Otrzymasz wyniki audytu mediów społecznościowych, które wykażą błędy i dobre praktyki w komunikacji Twojej marki.

i

Audyty

Wejdziemy w głąb Twoich profili w social mediach i przyjrzymy się z bliska komunikacji marki.

Co blokuje mój rozwój?

Zidentyfikujesz obszary, których poprawa przełoży się na lepsze rezultaty.

i

Aktualna sytuacja

Określimy problemy i hipotezy dotyczące komunikacji Twojej marki.

Dlaczego klienci nie kupują?

Dowiesz się, jak myśli Twój konsument i co powstrzymuje go przed interakcjami z Twoją marką.

i

Poznanie klienta

Poznamy prawdziwe potrzeby klientów będących w Twojej grupie docelowej i zidentyfikujemy ich sposoby konsumpcji treści w internecie.

Dlaczego klienci wybierają konkurencję?

Dostrzeżesz, co sprawia, że konkurencja wyprzedza Cię o krok i w jaki sposób angażuje odbiorców w interakcje.

i

Przewagi konkurencyjne

Sprawdzimy marki, które wyróżniają się na rynku, ich sposoby komunikacji i metody angażowania klientów w promowanie marki.

Co muszę zrobić, aby nadać właściwy kierunek działaniom?

Otrzymasz gotowy plan na to, co zrobić, aby Twój brand stał się rozpoznawalny w branży.

i

Rozwiązania

Znajdziemy sposoby na zwiększenie widoczności Twojej marki w sieci i zwiększenie zaangażowania odbiorców tak, by stali się lojalnymi klientami.

Jak zaplanować działania strategiczne, od czego zacząć?

Uzyskasz plan, który w stabilny i mierzalny sposób przyczyni się do udoskonalenia komunikacji Twojej marki.

i

Harmonogram

Określimy zasoby i nakłady finansowe oraz ułożymy działania w plan.

Jak wygląda Strategia Komunikacji z Digital Heart?

  • 1
    Analiza komunikacji

    Diagnozujemy aktualne wyzwania w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych i komunikacji zewnętrznej firmy.

  • 2
    Analiza konkurentów i klientów

    Wyciągamy wnioski z zachowań zakupowych, wzorów psychologicznych klientów; szukamy jasnych wyróżników klienta na tle innych ofert i praktyk biznesowych.

  • 3
    Jeden dzień warsztatów strategicznych

    Weryfikujemy założenia i wspólne opracowujemy komunikację, persony, Tone of Voice oraz bloki komunikacji do klientów. Tutaj powstaje serce całej strategii.

  • 4
    Raport wdrożeniowy

    Opracowujemy podsumowanie w formie raportu. Dokument, który dostaniesz, składa się z rezultatów analiz, podsumowania aktualnych produktów, wniosków z przeglądu konkurencji, portretów klienta docelowego oraz rozpisania poszczególnych elementów składowych komunikacji omawianych podczas warsztatów.

  • 5
    Spotkanie podsumowujące

    Podczas finałowego spotkania przechodzimy przez główne rekomendacje i omawiamy plan działań, harmonogram i zasoby potrzebne do jego wdrożenia, udzielamy porad jak osiągnąć sukces, wprowadzając strategię w życie.

Strategia Komunikacji przyda Ci się, jeśli:

  • zastanawiasz się, jak komunikować swoje produkty na rynku,
  • chcesz wiedzieć zwrot z działań w mediach społecznościowych,
  • Twoja marka nie ma swojego wyjątkowego głosu,
  • chcesz wyróżnić się na tle konkurencji,
  • zależy Ci, aby Twoja marka była LOVE-brand,
  • nie wiesz, jak tworzyć ciekawe dla odbiorców treści.
Usługa audytu w Digital Heart. Wyniki nie spełniają Twoich oczekiwań? Zidentyfikujemy problemy i przeprowadzimy audyt wybranych przez Ciebie obszarów.

Pobierz szczegółowy zakres współpracy strategicznej z Digital Heart

Zaufaj doświadczeniu agencji Digital Heart

Do tej pory opracowaliśmy strategie komunikacji dla m.in.:

FAQ

Po co Ci strategia marketingowa?

Strategia marketingowa jest niezbędna każdej firmie, która chce osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku. Dobrze opracowana strategia marketingowa pozwala szybciej osiągać cele biznesowe, ponieważ bezpośrednio zwiększa skuteczność sprzedaży. Wielowymiarowość procesu strategicznego prowadzi do odnalezienia odpowiedzi na kluczowe dla każdego właściciela firmy pytanie: co robić, aby sprzedawać więcej i skutecznej, efektywnie wykorzystując posiadane zasoby (z obszarów budowania produktu, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i PR). 

W procesie przygotowania strategii: 

  • zrozumiesz prawdziwe potrzeby klientów i dostosujesz produkt do tego, co chce konsumować rynek; 
  • wykreujesz unikalne wyróżniki marki, które dadzą jej przewagę na rynku;
  • ocenisz aktualne działania online i zidentyfikujesz działania marketingowe, które przyniosą Ci najlepsze efekty oraz te, które blokują rozwój firmy bądź są zupełnie zaniedbane.

Odpowiednio wdrożona, skuteczna strategia marketingowa bezpośrednio wpłynie na rezultaty sprzedażowe Twojej firmy.

Jak wygląda raport strategiczny?

Raport oddajemy w formie prezentacji ze szczegółowymi opisami taktycznych działań. Otrzymujesz swego rodzaju instrukcję obsługi marketingu swojej firmy. Do tego dołączamy podsumowania audytów oraz plików z KPI i budżetami, a także tablicę MIRO z podsumowaniem działań konkurencji na Twoim rynku. Raport zawiera skróty najważniejszych danych, wniosków i rekomendacji, dzięki czemu możesz wykorzystać go jako kierunek dalszych działań dla działu marketingu i rozwoju, łącząc rozwój produktu i sprzedaży. 

Ile trwa współpraca strategiczna?

Współpraca strategiczna zajmuje ok. 30 dni roboczych. 

  • Rozpoczęcie, formularze - 7 dni

Od momentu ustalenia współpracy klient otrzymuje do wypełnienia formularze dotyczące produktu, usługi, prowadzonych działań marketingowych oraz klientów. To odpowiedni czas na nadanie dostępów do analityki, konta reklamowego i systemów, których używa firma, aby skorygować ewentualne potknięcia i zebrać wiarygodne dane.

  • Analizy i wnioski z przesłanych formularzy - 7 dni

Po otrzymaniu formularzy następuje moment, w którym w Digital Heart przeprowadzamy analizę Twojego biznesu, konkurencji i klientów, a następnie przygotowujemy spotkanie warsztatowe.

  • Spotkanie warsztatowe 1-2 dni, online lub stacjonarnie

Podczas spotkania omawiamy to, co udało się ustalić i wywnioskować z otrzymanych dostępów oraz przeprowadzonych analiz. Wspólnie przyglądamy się konkurencji, tworzymy obraz person, dookreślamy komunikację produktu do klientów i finalnie opracowujemy pierwszy zarys strategii marketingowej. W spotkaniu powinny uczestniczyć nie więcej niż 3, max. 4 osoby - najlepiej z poziomu założycieli firmy oraz marketingu i komunikacji lub sprzedaży.

  • Tworzenie raportu - 14-20 dni

Po spotkaniu przygotowujemy raport w postaci ok. 120-stronicowego „poradnika” wdrożeniowego z podsumowaniem elementów lejka konwersji. Raport zawiera sugestie etapów wdrażania strategii oraz podkreśla najważniejsze aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę w trakcie realizacji.

CTA

CTA
Darmowa konsultacja z naszym specjalistą
  • Dowiedz się, jak działamy
  • Odkryj możliwości rozwoju swojego biznesu
  • Poznaj nowe sposoby dotarcia do Twoich klientów