Zespół
Digital Heart łączy wiedzę i doświadczenie, aby pomóc firmom takim jak Twoja w osiągnięciu sukcesu.
Poznaj Digital Heart
Poznaj ekipę, która będzie dla Ciebie pracować.
Wiktoria Drozd
CEO Digital Heart
Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.
W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by stali się Twoimi klientami.
Współpracownicy mówią o niej, że jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, ma silną wiarę i świetne podejście do zespołu – zapewnia wiele możliwości rozwoju narzędziowego i personalnego, daje jasny feedback i chętnie przyjmuje go od współpracowników.
Filip Głowacki
CFO & COO
Konsekwentny i ambitny, jak na wprawnego menadżera przystało. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Zawodowo interesuje się zakupami i zarządzaniem finansami.
W Digital Heart pilnuje, aby na koncie firmowym raczej przyrastało, niż ubywało. Dba o działanie całego zaplecza spółki – trzyma pieczę na realizacji budżetu oraz sporządza umowy z klientami, pracownikami i wykonawcami.
Współpracownicy mówią o nim, że jest najzabawniejszym człowiekiem od finansów i ma głowę otwartą na najbardziej abstrakcyjne pomysły. Jednocześnie twardo stąpa po ziemi i zaraz po zauważeniu problemu ma gotowe rozwiązania.
Artur Warzocha
CRO & Performance Marketing Team Leader
W Digital Heart zajmuje się obsługą reklam płatnych. Lubi analizować działania reklamowe, tak by w każdym przypadku szukać nowych dróg dotarcia do klienta docelowego.
Mimo że wiele z jego zadań to pełna skupienia analiza wykresów i zestawów danych, największą przyjemność sprawia mu praca w zespole i poczucie, że wspólnie dążymy do wyznaczonych celów.
Współpracownicy cenią go za proaktywną postawę w szukaniu nowych rozwiązań oraz szerokie podejście, w którym łączy typowo specjalistyczną wiedzę z biznesowym spojrzeniem.
Przemek Sarzyński
Graphic Design Team Leader
Graphic Design Team LeaderOd ponad 12 lat tworzy projekty graficzne, które nie tylko odpowiadają na potrzeby klientów, ale i trafiają do ich serc.
Potrafi wyczytać z kolorów i formy więcej niż widać na pierwszy rzut oka, dlatego świetnie odnajduje się jako projektant graficzny i lider zespołu grafików w Digital Heart. Chętnie mierzy się ze wszelkimi wyzwaniami projektowymi, przy okazji ulepszając systemy, które przyśpieszą i poprawią jakość projektów w przyszłości.
Współpracownicy mówią o nim, że oprócz szerokiej wiedzy technicznej potrafi dzielić się też wyjątkowo przydatnym sposobem myślenia o samym projekcie.
Karol Decka
Content Marketing Team Leader
Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki.
W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.
Współpracownicy mówią o nim, że wkłada dużo wysiłku i serca w to co robi, cechuje go głowa pełna niezwykle kreatywnych pomysłów, które potrafią rozwinąć media społecznościowe klienta w świeży i zgodny z najnowszymi trendami sposób.
Oliwia Sobolewska
Projektantka Graficzna
Jej zamiłowania do grafiki objawiły się już dzieciństwie, gdy w wieku 12 lat do zabawy wybrała pakiet Adobe. Korzystając z ówczesnej popularności blogów, założyła własne miejsce do testowania swoich pomysłów i wtedy upewniła się, że to kreacje graficzne najbardziej lubi tworzyć.
W Digital Heart realizuje swoją pasję, tworząc kampanie do social mediów oraz grafiki do projektów e-commerce. Ceni sobie multikompetencje, dlatego nie ogranicza się do jednej “dziedziny projektowania”, choć obecnie najchętniej zajmuje się tworzeniem fotomontaży i ogólną zabawą fotografią.
Współpracownicy mówią o niej, że nie ma wielu równych w szybkim tempie pracy.
Martyna Zorena
Junior Digital Marketing Specialist
Martyna to pełna energii specjalistka, która swoje pierwsze kroki w marketingu stawiała jeszcze na studiach. Pasjonuje się marketingiem i zarządzaniem kampaniami.
W Digital Heart zajmuje się e-mail marketingiem, przygotowuje szczegółowe raporty i zarządza treścią w e-commerce klientów. Jej wsparcie jest nieocenione na różnych polach działania zespołu, dzięki czemu projekty przebiegają sprawnie i skutecznie.
Współpracownicy mówią, że jest zawsze chętna do podejmowania nowych wyzwań i można na nią liczyć. Jej zaangażowanie podejście pomaga zespołowi w realizacji celów projektów.
Kasia Jachymek
Copywriterka
Łamie stereotypy, że humanistyką zajmują się tylko ci, dla których zabrakło miejsca gdzie indziej. Jako pasjonatka słowa potrafi wnikać w meandry języka i tworzyć teksty, które poruszają i motywują do działania.
W Digital Heart oprócz pisania treści do social mediów, reklam czy landing page’y prowadzi lokalną poradnię poprawnej pisowni. Po godzinach pisze doktorat z analizy społecznych narracji.
Współpracownicy mówią, że umie bawić się słowem i tworzyć przy tym treści wpisujące się w potrzeby klientów, dodatkowo wykonując powierzone jej zadania w mgnieniu oka.
Anna Zamysłowska
Performance Marketing Specialist
Ania swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła 4 lata temu, ale już zdążyła zdobyć cenne doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii na Facebooku, Instagramie i Pintereście. Jej zainteresowanie analizą danych i optymalizacją kampanii sprawia, że idealnie odnajduje się w roli Performance Marketing Specialist.
W Digital Heart Ania wspiera zespół w monitorowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych, dążąc do maksymalizacji wyników dla klientów. Dzięki swojemu analitycznemu podejściu potrafi precyzyjnie dostosować strategię kampanii do potrzeb klientów.
Współpracownicy mówią o niej, że jest skrupulatna i zawsze gotowa do nauki nowych technik. Jej zaangażowanie przekłada się na świetne wyniki i zadowolenie klientów.
Aleksander Piątkowski
Project Manager
Aleksander to menadżer projektów, który od lat doskonali swoje umiejętności w zarządzaniu zespołami i komunikacją. Jego wcześniejsza kariera obejmuje zarządzanie zespołem oraz czuwanie nad komunikacją na profilach klientów, co pozwoliło mu zdobyć cenne doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych.
W Digital Heart jako Project Manager Aleksander odpowiada za planowanie, nadzorowanie i realizację projektów marketingowych, we współpracy z zespołem. Jego celem jest zapewnienie, aby każdy projekt był zrealizowany na czas, w ramach budżetu i spełniał oczekiwania klientów.
Współpracownicy mówią o nim, że potrafi zapanować nad nawet najbardziej złożonymi projektami i zawsze znajduje rozwiązania problemów.
Łukasz Góralski
Project Manager
Po przetestowaniu swoich marketingowych umiejętności postanowił na dobre rozwinąć skrzydła w agencji, która zajmuje się właśnie tym obszarem. Tak trafił na staż do Digital Heart i… został na dobre!
Na co dzień prowadzi projekty ecommerce i usługowe jako Project Manager i chętnie sprawdza się w nowych obszarach, zwłaszcza w opracowywaniu stron internetowych i rozkminkach nowych narzędzi – zawsze znajdzie rozwiązanie jakimś nowym narzędziem. W pracy ceni sobie pracę z zespołem i ciągłą naukę nowych skilli.
Współpracownicy mówią, że zawsze można na nim polegać i doskonale wspiera zespół w pracy pod presją czasu, a do tego zawsze jest w stanie znaleźć rozwiązanie, gdy już wszystkim brakuje pomysłów.