Jak wygląda Strategia Komunikacji z Digital Heart?

Analiza komunikacji

Diagnozujemy aktualne wyzwania w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych i komunikacji zewnętrznej firmy.

Analiza konkurentów i klientów

Wyciągamy wnioski z zachowań zakupowych, wzorów psychologicznych klientów; szukamy jasnych wyróżników klienta na tle innych ofert i praktyk biznesowych.

Jeden dzień warsztatów strategicznych

Weryfikujemy założenia i wspólne opracowujemy komunikację, persony, Tone of Voice oraz bloki komunikacji do klientów. Tutaj powstaje serce całej strategii.

Raport wdrożeniowy

Opracowujemy podsumowanie w formie raportu. Dokument, który dostaniesz, składa się z rezultatów analiz, podsumowania aktualnych produktów, wniosków z przeglądu konkurencji, portretów klienta docelowego oraz rozpisania poszczególnych elementów składowych komunikacji omawianych podczas warsztatów.

Spotkanie podsumowujące

Podczas finałowego spotkania przechodzimy przez główne rekomendacje i omawiamy plan działań, harmonogram i zasoby potrzebne do jego wdrożenia, udzielamy porad jak osiągnąć sukces, wprowadzając strategię w życie.

Strategia Komunikacji przyda Ci się, jeśli:

  • zastanawiasz się, jak komunikować swoje produkty na rynku,
  • chcesz wiedzieć zwrot z działań w mediach społecznościowych,
  • Twoja marka nie ma swojego wyjątkowego głosu,
  • chcesz wyróżnić się na tle konkurencji,
  • zależy Ci, aby Twoja marka była LOVE-brand,
  • nie wiesz, jak tworzyć ciekawe dla odbiorców treści.