Dlaczego Landing Page jest kluczowy w kampaniach marketingowych?
Zwiększa konwersję Twoich kampanii
Korzystając z personalizowanej strony, możesz skupić się na jednym celu marketingowym. Na przykład promować produkt, zbierać adresy e-mail lub generować leady. Dzięki temu dostosowujesz treść i układ strony w sposób maksymalnie efektywny dla osiągnięcia tego celu.
Dociera do Twojego idealnego klienta
Dzięki personalizowanej stronie dostosowujesz treść i wygląd strony do grupy odbiorców. Skupiasz się na ich potrzebach, zainteresowaniach i preferencjach, co zwiększa szanse na konwersję.
Ułatwia pomiar skuteczności kampanii
Landing Page pozwala na precyzyjne monitorowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowej. Możesz śledzić liczbę odwiedzin, wskaźniki konwersji i inne metryki, aby ocenić skuteczność swoich działań i szybciej wprowadzać ewentualne poprawki.
Przekłada się na wysokość sprzedaży
Landing Page eliminuje rozpraszające elementy strony, które odciągają klienta od głównego przekazu. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu układu, treści i innych elementów strony, skupiasz uwagę odbiorców tylko na istotnych informacjach i przyspieszasz ich decyzję zakupową.
Jak to robimy, że nasze strony internetowe dowożą wyniki?
Tworzone przez digital marketerów
Mamy background sprzedażowy, ponieważ na co dzień pracujemy z e-commerce i firmami usługowymi.
Budowane pod potrzeby Twojego klienta
Landing przygotowujemy zgodnie ze standardami UX i UI, dostosowując go również do wersji mobilnej.
Spójne z Twoją Marką
Treści sprzedażowe i materiały graficzne umieszczone na Twoim Landing Page stworzymy zgodnie z Twoim brandingiem.
Gotowe do użytku – natychmiast
Stronę wykorzystasz natychmiast w swoich kampaniach, bo będzie wpasowywała się w ścieżkę zakupową Twojego klienta.
Łatwe w edycji, testowaniu i rozbudowie
Landing projektujemy w taki sposób, abyś mógł go później rozbudować w pełnoprawną stronę internetową lub dodać kolejne landingi.
Proces tworzenia strony
z Digital Heart
Poznaj proces, dzięki któremu współpraca z agencją przebiegnie płynnie i sprawnie, a Twoja strona powstanie w 20 dni. W tym czasie poznamy user journey Twojego klienta, której elementem ma być nowy Landing i zgłębimy potrzeby Twojego odbiorcy, a potem na tej podstawie opracujemy dla Ciebie stronę.