Dlaczego Landing Page jest kluczowy w kampaniach marketingowych?

Zwiększa konwersję Twoich kampanii

Korzystając Landing Page, możesz skupić się na jednym celu marketingowym. Na przykład promować produkt, zbierać adresy e-mail lub generować leady. Dzięki temu dostosowujesz treść i układ strony w sposób maksymalnie efektywny dla osiągnięcia tego celu.

Dociera do Twojego idealnego klienta

Dzięki Landing Page dostosowujesz treść i wygląd strony do grupy odbiorców. Skupiasz się na ich potrzebach, zainteresowaniach i preferencjach, co zwiększa szanse na konwersję.

Ułatwia pomiar skuteczności kampanii

Landing Page pozwala na precyzyjne monitorowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowej. Możesz śledzić liczbę odwiedzin, wskaźniki konwersji i inne metryki, aby ocenić skuteczność swoich działań i szybciej wprowadzać ewentualne poprawki.

Przekłada się na wysokość sprzedaży

Landing Page eliminuje rozpraszające elementy strony, które odciągają klienta od głównego przekazu. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu układu, treści i innych elementów strony, skupiasz uwagę odbiorców tylko na istotnych informacjach i przyspieszasz ich decyzję zakupową.

Jak to robimy, że nasze Landing Page dowożą wyniki?

Tworzony przez digital marketerów

Mamy background sprzedażowy, ponieważ na co dzień pracujemy z e-commerce i firmami usługowymi.

Budowany pod potrzeby Twojego klienta

Landing przygotowujemy zgodnie ze standardami UX i UI, dostosowując go również do wersji mobilnej.

Spójny z Twoją Marką

Treści sprzedażowe i materiały graficzne umieszczone na Twoim Landing Page stworzymy zgodnie z Twoim brandingiem.

Gotowy do użytku – natychmiast

Stronę wykorzystasz natychmiast w swoich kampaniach, bo będzie wpasowywała się w ścieżkę zakupową Twojego klienta.

Łatwy w edycji, testowaniu i rozbudowie

Landing projektujemy w taki sposób, abyś mógł go później rozbudować w pełnoprawną stronę internetową lub dodać kolejne landingi.

Proces tworzenia Landing Page
z Digital Heart

Poznaj proces, dzięki któremu współpraca z agencją przebiegnie płynnie i sprawnie, a Twoja strona powstanie w 20 dni. W tym czasie poznamy user journey Twojego klienta, której elementem ma być nowy Landing i zgłębimy potrzeby Twojego odbiorcy, a potem na tej podstawie opracujemy dla Ciebie stronę.

1. Brief w formie wygodnego quizu

2. Tworzenie układu UX Twojej strony i opracowanie graficzne strony w Figmie

3. Stworzenie strony w WebFlow lub Wordpress i wypełnienie jej tekstami

4. Finalna sesja feedbacku

5. Instruktaż edycji strony