Jak wygląda praca nad strategią z Digital Heart?

Wspólnie przeanalizujemy Twoje otoczenie biznesu i produkt, porozmawiamy z klientami oraz znajdziemy luki w ścieżce użytkownika. Podczas warsztatów strategicznych wypracujemy sposób budowania gotowości zakupowej klientów od pierwszego kontaktu z marką, aż do finalizacji transakcji, dzięki czemu zyskasz stabilne źródło przychodu.

Analiza aktualnej sytuacji, audyty, briefing agencji na podstawie kwestionariuszy

Research konkurencji

Analiza persony

Warsztaty strategiczne

Raport strategiczny

Prezentacja raportu podczas spotkania

Strategia Komunikacji przyda się Twojej firmie, jeśli:

  • nie wiesz, jak komunikować zalety swojego produktu,
  • Twoje treści na temat produktu nie sprzedają go,
  • trudno Ci określić wyróżnik swojej usługi,
  • konkurencja lepiej angażuje klientów w swoich działaniach
  • tworzenie materiałów jest dla Ciebie trudne i brakuje Ci jasnych wytycznych
  • Twój lejek konwersji już działa i sprawdził się w boju, ale potrzebujesz nadać mu unikalny charakter.

Strategia Konwersji pomoże Twojej firmie, jeśli:

  • Twoje przychody utknęły w martwym punkcie i nie wiesz, co w procesie zakupowym działa, a co nie,
  • nie wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa konsumenta w Twoim sklepie internetowym lub uważasz, że da się ją lepiej poprowadzić,
  • szukasz możliwości rozwoju i wzrostu swojego sklepu internetowego,
  • chcesz wyjść do nowych segmentów klientów, w świadomy sposób przyciągając ich do swoich produktów,
  • chcesz świadomie budować gotowość zakupową klientów już od pierwszego styku z Twoją marką.