Jak wygląda Strategia Konwersji z Digital Heart?
Analiza biznesu, produktu, infrastruktury
szukanie aktualnych wyzwań w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Analiza konkurentów i klientów
wyciągnięcie wniosków z zachowań zakupowych, wzorów psychologicznych klientów; znalezienie jasnych wyróżników klienta na tle innych ofert i praktyk biznesowych.
Dwa dni warsztatów strategicznych
weryfikacja założeń i wspólne opracowywanie user journey, person, USP (Unique Selling Proposition) oraz komunikacji do klientów.
Przygotowanie całościowego lejka konwersji
świadome budowanie gotowości zakupowej wśród klientów za pomocą narzędzi marketingu online, opracowywane wraz z klientem podczas spotkania warsztatowego.
Opracowanie timeline
przygotowanie planu rozwoju działań marketingowych, które pozwolą Twojej firmie osiągnąć zadowalający wzrost przychodów.
Raport wdrożeniowy
Opracowanie podsumowania w formie raportu. Dokument składa się z rezultatów analiz, podsumowania aktualnych produktów, wniosków z przeglądu konkurencji, portretów klienta docelowego oraz rozpisania poszczególnych elementów składowych lejka konwersji i user journey w internecie, które omówiliśmy podczas warsztatów.
Spotkanie podsumowujące
Podczas finałowego spotkania przechodzimy przez główne rekomendacje i omawiamy plan działań, harmonogram i zasoby potrzebne do jego wdrożenia oraz udzielamy porad jak osiągnąć sukces, wprowadzając strategię w życie.
Strategia Konwersji przyda Ci się, jeśli:
- chcesz rozumieć, jak inwestycja w digital zwraca się w Twoich przychodach,
- chcesz zwiększyć przychody firmy i zrozumieć, co teraz blokuje jej rozwój,
- chcesz postawić właściwe cele przed działem marketingu i sprzedaży,
- dopiero zamierzasz stworzyć zespół marketingu,
- chcesz kompleksowo zrozumieć, jak połączyć działania online’owe, aby pracowały na Twoją korzyść,
- chcesz lepiej alokować zasoby w marketing i optymalizować koszty operacyjne,
- nie wiesz, jak skuteczniej sprzedawać swój produkt bądź usługę.