Jak wygląda Strategia Konwersji z Digital Heart?

Analiza biznesu, produktu, infrastruktury

szukanie aktualnych wyzwań w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Analiza konkurentów i klientów

wyciągnięcie wniosków z zachowań zakupowych, wzorów psychologicznych klientów; znalezienie jasnych wyróżników klienta na tle innych ofert i praktyk biznesowych.

Dwa dni warsztatów strategicznych

weryfikacja założeń i wspólne opracowywanie user journey, person, USP (Unique Selling Proposition) oraz komunikacji do klientów.

Przygotowanie całościowego lejka konwersji

świadome budowanie gotowości zakupowej wśród klientów za pomocą narzędzi marketingu online, opracowywane wraz z klientem podczas spotkania warsztatowego.

Opracowanie timeline

przygotowanie planu rozwoju działań marketingowych, które pozwolą Twojej firmie osiągnąć zadowalający wzrost przychodów.

Raport wdrożeniowy

Opracowanie podsumowania w formie raportu. Dokument składa się z rezultatów analiz, podsumowania aktualnych produktów, wniosków z przeglądu konkurencji, portretów klienta docelowego oraz rozpisania poszczególnych elementów składowych lejka konwersji i user journey w internecie, które omówiliśmy podczas warsztatów.

Spotkanie podsumowujące

Podczas finałowego spotkania przechodzimy przez główne rekomendacje i omawiamy plan działań, harmonogram i zasoby potrzebne do jego wdrożenia oraz udzielamy porad jak osiągnąć sukces, wprowadzając strategię w życie.

Strategia Konwersji przyda Ci się, jeśli:

  • chcesz rozumieć, jak inwestycja w digital zwraca się w Twoich przychodach,
  • chcesz zwiększyć przychody firmy i zrozumieć, co teraz blokuje jej rozwój,
  • chcesz postawić właściwe cele przed działem marketingu i sprzedaży,
  • dopiero zamierzasz stworzyć zespół marketingu,
  • chcesz kompleksowo zrozumieć, jak połączyć działania online’owe, aby pracowały na Twoją korzyść,
  • chcesz lepiej alokować zasoby w marketing i optymalizować koszty operacyjne,
  • nie wiesz, jak skuteczniej sprzedawać swój produkt bądź usługę.