Jak wygląda Strategia Komunikacji z Digital Heart?
Analiza komunikacji
Diagnozujemy aktualne wyzwania w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych i komunikacji zewnętrznej firmy.
Analiza konkurentów i klientów
Wyciągamy wnioski z zachowań zakupowych, wzorów psychologicznych klientów; szukamy jasnych wyróżników klienta na tle innych ofert i praktyk biznesowych.
Jeden dzień warsztatów strategicznych
Weryfikujemy założenia i wspólne opracowujemy komunikację, persony, Tone of Voice oraz bloki komunikacji do klientów. Tutaj powstaje serce całej strategii.
Raport wdrożeniowy
Opracowujemy podsumowanie w formie raportu. Dokument, który dostaniesz, składa się z rezultatów analiz, podsumowania aktualnych produktów, wniosków z przeglądu konkurencji, portretów klienta docelowego oraz rozpisania poszczególnych elementów składowych komunikacji omawianych podczas warsztatów.
Spotkanie podsumowujące
Podczas finałowego spotkania przechodzimy przez główne rekomendacje i omawiamy plan działań, harmonogram i zasoby potrzebne do jego wdrożenia, udzielamy porad jak osiągnąć sukces, wprowadzając strategię w życie.
Strategia Komunikacji przyda Ci się, jeśli:
- zastanawiasz się, jak komunikować swoje produkty na rynku,
- chcesz wiedzieć zwrot z działań w mediach społecznościowych,
- Twoja marka nie ma swojego wyjątkowego głosu,
- chcesz wyróżnić się na tle konkurencji,
- zależy Ci, aby Twoja marka była LOVE-brand,
- nie wiesz, jak tworzyć ciekawe dla odbiorców treści.