Aby wszystko było w porę dopięte na ostatni guzik,
rozłóż pracę na etapy:
Lading page to niezbędny element udanej akcji na Black Friday, ponieważ w tej formie skutecznie możesz zaprezentować swoje wyjątkowe oferty i kierować zainteresowanych bezpośrednio do miejsca, gdzie będą mogli podjąć pożądaną akcję.
Nie trać czasu na szukanie projektantów i długie konsultacje - w Digital Heart przetestowaliśmy mnóstwo landing page’y na Black Friday i wiemy, jak stworzyć stronę, która zmaksymalizuje Twoje zyski.
Dopracowane treści i atrakcyjne grafiki na kanałach społecznościowych to kluczowy element udanej akcji Black Friday. Dzięki nim skutecznie przyciągniesz uwagę swojej docelowej grupy odbiorców, budując atmosferę pożądania wokół wyjątkowych ofert.
Zamiast szukać przypadkowych grafików i copywriterów, zleć przygotowanie materiałów naszym ekspertom, którzy rozumieją dynamikę mediów społecznościowych i wiedzą, jak dostosować treści do specyfiki Black Friday, aby zapewnić maksymalną skuteczność Twojej komunikacji.
Dzięki automatycznym mailom skierowanym do określonych segmentów Twojej grupy docelowej dostarczysz swoim klientom spersonalizowane oferty, które trafią w sedno ich potrzeb i preferencji.
Nie martw się o skomplikowane konfiguracje - pozwól naszym ekspertom opracować dla Ciebie najefektywniejsze ścieżki dotarcia do klientów w odpowiednim czasie i z zachęcającym przekazem.
Odpowiednio zaplanowane i ukierunkowane reklamy w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach to jeden z najważniejszych elementów udanej akcji Black Friday. W końcu chcesz, żeby Twoja oferta dotarła do jak największego grona odbiorców!
Dzięki naszemu doświadczeniu i zaawansowanym narzędziom pomożemy Ci dotrzeć do odpowiednich grup odbiorców, zwiększając widoczność Twoich ofert i generując ruch na stronie. W Digital Heart skupiamy się na optymalizacji wyników Twojej kampanii, byś mógł skupić się na obsłudze zwiększonego ruchu.
Monitorowanie postępów i analiza wyników są niezwykle istotne w procesie doskonalenia strategii Black Friday - zarówno w kontekście przyszłego roku, jak i kolejnych większych akcji w Twoim biznesie.
Dzięki współpracy z nami nie musisz zastanawiać się nad tym, jakie dane warto mierzyć - w podsumowaniu akcji otrzymasz najistotniejsze metryki wraz z rekomendacjami co do przyszłych wdrożeń wniosków.
Nowe oferty i czasowe promocje to moment, kiedy musisz zadbać o rozwiewanie wątpliwości Twoich klientów jak najszybciej.
Zleć moderację na swoich kanałach w social mediach i pozwól naszym specjalistom zadbać o niezachwiany wizerunek Twojej marki, kiedy Ty będziesz zajmować się nadzorowaniem bieżącej działalności firmy.
W Digital Heart masz w jednym miejscu specjalistów z każdego z tych obszarów - nie tracisz operacyjnego czasu na samodzielne przygotowania ani zatrudnianie freelancerów i weryfikowanie ich pracy.
Podejdź strategicznie do największej sezonowej kampanii roku i sprawdź, o czym musisz pamiętać, aby Black Friday 2023 był dla Ciebie sukcesem! Dowiedz się jak przygotować swój biznes do tej ważnej akcji i o czym nie wolno Ci zapomnieć tuż po listopadzie.