Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami – czyli bliżej innowacji się nie da.

Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Kogoś, kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.

Wynagrodzenie: 5000 – 8000 zł netto

Miasto: Warszawa

Tryb pracy: Hybrydowo, z naciskiem na pracę zdalną

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?

  • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads oraz Pinterest Ads/ Linkedin Ads.
  • Praca na kontach sklepów internetowych (katalogi), generowanie leadów (formularze) oraz zwiększanie świadomości marki i generowanie ruchu.
  • Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych Klienta.
  • Praca na budżetach adekwatnych do wielkości biznesu Klienta (czyli czasami bardzo dużych lub bardzo małych, które wymagają kreatywności).
  • Bieżące analizowanie podejmowanych działań za pomocą Google Analytics – analizowanie i sprawdzanie jest w naszym DNA, więc mamy nadzieję, że w Twoim też.
  • Raportowanie efektów działań performance, w tym tworzenie raportów na użytek Klienta i firmy.
  • Bliska współpraca z klientem i planowanie pracy w obrębie swojej ekspertyzy.
  • Stała optymalizacja działań tak, by zwiększać ich efektywność (o tak, ten proces nigdy się nie kończy 😊).

Czego oczekujemy?

  • Posiadasz min 2 lata doświadczenia w planowaniu i realizowaniu kampanii online, w których odpowiadałaś(-łeś) za końcowy wynik.
  • Świetnie znasz performance marketing – algorytmy, badanie grupy odbiorców i testy. Ekosystem reklam Meta to konieczność (Jeśli znasz Pinterest/ Linkedin daj znać).
  • Z łatwością tworzysz założenia kampanii online i nie masz problemów z estymacją wyników – wiesz skąd się biorą i jak na nie wpływać.
  • Dobrze znasz narzędzia takie jak Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Business Manager Ads.
  • Wiesz, jak układać konta pod generowanie leadów i rozumiesz specyfikę kont reklamowych ecommerce.
  • Rozumiesz jak istotna jest bieżąca analiza działań marketingowych. Stale o nią dbasz, wyciągasz wnioski i uczysz się na nich.
  • Doskonale rozumiesz jak działają lejki konwersji i rolę performance marketingu w ich budowaniu.
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1.

DODATKOWO (MIŁO JEŚLI…)

  • Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
  • Szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
  • Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
  • Jesteś nieźle zorganizowana(-y), w końcu masz zarządzać projektem, a to wymaga delegowania zadań na zespół oraz Klienta i trzymania terminów. Liczymy na Twoją skuteczność.
  • Wiesz, że elastyczność to klucz – nie stworzymy Ci zakresu obowiązków, który będzie obowiązywał do końca i dzień dłużej. Rynek się zmienia, nasi Klienci się zmieniają, my jako biznes się zmieniamy a liczymy, że i Ty z nami będzie się zmieniać (=wzrastać) więc i Twoja rola w organizacji na pewno będzie ewoluować. I liczymy, że raczej Cię to ekscytuje niż przeraża 😊
  • Świetnie dogadujesz się z Klientem i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami. Jasno przedstawiasz wyniki swoich działań, tłumaczysz skąd się biorą i pokazujesz pola do optymalizacji.

Co oferujemy w zamian?

  • Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
  • Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
  • Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
  • Odpowiedzialność za projekty end-to-end.
  • Dobieranie swoich obszarów – jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
  • Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
  • Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego biura w WeWork na Kruczej, z elastycznym podejściem do czasu pracy.
  • Wynagrodzenie 5000 – 8000 zł netto na umowie zlecenia (na okresie próbnym) lub B2B. Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  1. Aplikujesz przez formularz poniżej (potrzebujesz adresu e-mail w gmail, aby zaaplikować)
  2. Przeglądamy CV i wybieramy Twoje
  3. Dzwonimy do Ciebie
  4. Umawiamy się na termin oddania zadania rekrutacyjnego
  5. Umawiamy się na rozmowę z Wiktorią (CEO) i Arturem (ADS Senior)
  6. Gdy wszystko idzie jak z płatka wpadasz na pizzę z zespołem
  7. Składamy Ci ofertę i podpisujemy umowę