Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami – czyli bliżej innowacji się nie da.
Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Kogoś, kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.
Wynagrodzenie: 5000 – 8000 zł netto
Miasto: Warszawa
Tryb pracy: Hybrydowo, z naciskiem na pracę zdalną
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads oraz Pinterest Ads/ Linkedin Ads.
- Praca na kontach sklepów internetowych (katalogi), generowanie leadów (formularze) oraz zwiększanie świadomości marki i generowanie ruchu.
- Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych Klienta.
- Praca na budżetach adekwatnych do wielkości biznesu Klienta (czyli czasami bardzo dużych lub bardzo małych, które wymagają kreatywności).
- Bieżące analizowanie podejmowanych działań za pomocą Google Analytics – analizowanie i sprawdzanie jest w naszym DNA, więc mamy nadzieję, że w Twoim też.
- Raportowanie efektów działań performance, w tym tworzenie raportów na użytek Klienta i firmy.
- Bliska współpraca z klientem i planowanie pracy w obrębie swojej ekspertyzy.
- Stała optymalizacja działań tak, by zwiększać ich efektywność (o tak, ten proces nigdy się nie kończy 😊).
Czego oczekujemy?
- Posiadasz min 2 lata doświadczenia w planowaniu i realizowaniu kampanii online, w których odpowiadałaś(-łeś) za końcowy wynik.
- Świetnie znasz performance marketing – algorytmy, badanie grupy odbiorców i testy. Ekosystem reklam Meta to konieczność (Jeśli znasz Pinterest/ Linkedin daj znać).
- Z łatwością tworzysz założenia kampanii online i nie masz problemów z estymacją wyników – wiesz skąd się biorą i jak na nie wpływać.
- Dobrze znasz narzędzia takie jak Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Business Manager Ads.
- Wiesz, jak układać konta pod generowanie leadów i rozumiesz specyfikę kont reklamowych ecommerce.
- Rozumiesz jak istotna jest bieżąca analiza działań marketingowych. Stale o nią dbasz, wyciągasz wnioski i uczysz się na nich.
- Doskonale rozumiesz jak działają lejki konwersji i rolę performance marketingu w ich budowaniu.
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1.
DODATKOWO (MIŁO JEŚLI…)
- Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
- Szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
- Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
- Jesteś nieźle zorganizowana(-y), w końcu masz zarządzać projektem, a to wymaga delegowania zadań na zespół oraz Klienta i trzymania terminów. Liczymy na Twoją skuteczność.
- Wiesz, że elastyczność to klucz – nie stworzymy Ci zakresu obowiązków, który będzie obowiązywał do końca i dzień dłużej. Rynek się zmienia, nasi Klienci się zmieniają, my jako biznes się zmieniamy a liczymy, że i Ty z nami będzie się zmieniać (=wzrastać) więc i Twoja rola w organizacji na pewno będzie ewoluować. I liczymy, że raczej Cię to ekscytuje niż przeraża 😊
- Świetnie dogadujesz się z Klientem i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami. Jasno przedstawiasz wyniki swoich działań, tłumaczysz skąd się biorą i pokazujesz pola do optymalizacji.
Co oferujemy w zamian?
- Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
- Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
- Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
- Odpowiedzialność za projekty end-to-end.
- Dobieranie swoich obszarów – jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
- Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
- Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego biura w WeWork na Kruczej, z elastycznym podejściem do czasu pracy.
- Wynagrodzenie 5000 – 8000 zł netto na umowie zlecenia (na okresie próbnym) lub B2B. Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
- Aplikujesz przez formularz poniżej (potrzebujesz adresu e-mail w gmail, aby zaaplikować)
- Przeglądamy CV i wybieramy Twoje
- Dzwonimy do Ciebie
- Umawiamy się na termin oddania zadania rekrutacyjnego
- Umawiamy się na rozmowę z Wiktorią (CEO) i Arturem (ADS Senior)
- Gdy wszystko idzie jak z płatka wpadasz na pizzę z zespołem
- Składamy Ci ofertę i podpisujemy umowę