Zespół

Poznaj w jaki sposób dobieramy kompetencje w projektach, które realizujemy.

Black_spot

Bez nich nie ruszamy na szlak nowych projektów

Korzystamy ze sprawdzonych współpracowników, którzy wspierają nasze działania od lat. Byliśmy razem w boju nie raz i dzięki temu wiemy, że nasze talenty nas nie zawiodą.

Strateg

Mistrz Gry

Aby wejść na ścieżkę pozyskiwania klientów, trzeba zrobić kilka kroków w tył i pomyśleć – gdzie my właściwie jesteśmy. Strateg zbiera i analizuje informacje, wyciąga wnioski, by nadać kierunek całej wyprawie. Zanim zaczniemy – on pierwszy pojawia się w projekcie. Nigdy nie zaczynamy od środka.

Marketingowiec

Force Master

Znajomość najnowszych trendów, twarde techniki marketingowe i przetestowane triki to przepis na sukces. Pod jego okiem realizowane są zadania w projektach – ma swoje ulubione klocki, ale zna podstawy układanek całego marketingu. Ma doświadczenie, był już na kilku wyprawach i wie jak obsłużyć mapę :).

Junior

Młody Adept Sztuk Magicznych

Wierzymy, że wiedzę i doświadczenie zdobywa się brudząc sobie ręce. Dlatego do projektów włączamy młodych ludzi, którzy chcą się szkolić i wzrastać. Dzięki nim Twój projekt jest zawsze zaopiekowany, bo Ci młodzi, ambitni Adepci wciąż chcą więcej! To oni wyszukują, testują, wdrażają i hakują, aby Twoje rezultaty rosły.

Designer

Prawdziwy Czarodziej Płótna

Aby Twój biznes kwitł musimy zadbać o spójny wizerunek Twojej Marki. Do tego wykorzystujemy utalentowanego Projektanta, który zgodnie z wytycznymi tworzy grafiki i materiały niezbędne do prowadzenia działań marketingu internetowego.

Copywriter

Skryba ksiąg magicznych

Zadaniem copywritera jest stworzenie dla Ciebie tonu głosu, którym będziesz się komunikować ze swoim klientem. Dzięki jasno dobranym słowom przelewa Twoją miłość do produktu i pomaga pozycjonować Cię na rynku.

Web Master

Władca kodu

Strona Internetowa to SERCE Twojego biznesu, dlatego musi być stworzone pod okiem specjalisty. Twórca strony zadba o to, aby strona pozycjonowała się w Internecie, wygląda zgodnie z Twoim oczekiwaniem i była sprawnym narzędziem w prowadzonych kampaniach.

Kompetencje przodem!

By realizować kampanie skutecznie i dowozić rezultaty niezbędna jest wiedza! Poparta doświadczeniem i długimi godzinami spędzonymi przy książkach psychologicznych, czy marketingowych. 

Aby być bezpiecznym na szlaku – musimy wiedzieć, jak przetrwać w niespodziewanych warunkach! 

Psychologia

Budowanie świadomości, percepcja, zachowania społeczne.

Tworzenie treści

Ciekawe, angażujące, dobrane do persony klienta, nakierowane na sprzedaż.

Media Społecznościowe

Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube, TikTok...

Reklamy

Google Ads i Facebook - efektywne kampanie, które się zwracają.

User Experience

Rozumienie istoty doświadczenia użytkownika w całym procesie sprzedaży.

Lejki Marketingowe

Tworzenie lejków marketingowych dla całych produktów.

Analityka

Znajomość narzędzi analitycznych i interpretacja danych.

Marketing Automation

Segmentacja i budowanie sekwencji sprzedażowych.

E-commerce

Sklepy online budowane od podstaw, rozumienie specyfiki i technik.

SEO

Pozycjonowanie treści i techniczne aspekty tworzenia stron pod SEO.

Design

Dbałość o szczegóły i spójność wizerunku w oczach odbiorców.

Narzędzia

Znajomość narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę.

Management

Zdolność do zarządzania sobą w czasie i planowaniem zadań.

Mobile

Rozumienie specyfiki prowadzenia działań pod odbiorców aplikacji.

Growth Hacking

Dbanie o testowanie hipotez, szukanie rozwiązań i podnoszenie konwersji.

Strategia

Rozróżnienie technik dla B2B, B2C, Saas/ Subskrypcji, E-commerce.

Black_spot
WYŚLIJ CV

Ciekawy/a naszej współpracy?

Wiktoria Drozd

CEO Digital Heart

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.

W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by stali się Twoimi klientami.

Współpracownicy mówią o niej, że jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, ma silną wiarę i świetne podejście do zespołu – zapewnia wiele możliwości rozwoju narzędziowego i personalnego, daje jasny feedback i chętnie przyjmuje go od współpracowników.

Filip Głowacki​

CFO & COO

Konsekwentny i ambitny, jak na wprawnego menadżera przystało. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Zawodowo interesuje się zakupami i zarządzaniem finansami.

W Digital Heart pilnuje, aby na koncie firmowym raczej przyrastało, niż ubywało. Dba o działanie całego zaplecza spółki – trzyma pieczę na realizacji budżetu oraz sporządza umowy z klientami, pracownikami i wykonawcami.

Współpracownicy mówią o nim, że jest najzabawniejszym człowiekiem od finansów i ma głowę otwartą na najbardziej abstrakcyjne pomysły. Jednocześnie twardo stąpa po ziemi i zaraz po zauważeniu problemu ma gotowe rozwiązania.

Maria Pankevych

Digital Marketing Specialist

Jest otwarta i pełna świeżych pomysłów, swoje doświadczenia wywodzi z marketingu w różnych branżach, m.in. startupowej.

W Digital Heart odpowiada za realizację projektów marketingowych, wspierając klientów w znalezieniu słabych punktów w ich biznesach, a następnie w naprawieniu ich. Zajmuje się tworzeniem i optymalizowaniem działań reklamowych na podstawie efektów, stawia strony internetowe i płatne kampanie na Facebooku.

Współpracownicy mówią o niej, że podchodzi do wyzwań i problemów swoich klientów z dużym profesjonalizmem, angażując się w ich rozwiązanie w sposób bardzo efektywny.

Bartek Kowalski

Digital Marketing Specialist

Jest związany z marketingiem i sprzedażą od ponad 8 lat. Próbował już sił niemal w każdym obszarze działań internetowych, bo jak sam powtarza: “podstawą jest rozumienie szerszej perspektywy”.

Zróżnicowane doświadczenia pozwalają mu na lepsze rozumienie potrzeb klienta i ułatwiają tworzenie nieszablonowych rozwiązań w krótkim czasie.

Współpracownicy mówią o nim, że dogłębnie bada dany obszar, a jeśli napotka jakiś problem, dąży do jego rozwiązania za wszelką cenę – nie uznaje półśrodków i się nie poddaje.

Karol Decka

PM & Content Marketing Specialist

Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki.

W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.

Współpracownicy mówią o nim, że wkłada dużo wysiłku i serca w to co robi, cechuje go głowa pełna niezwykle kreatywnych pomysłów, które potrafią rozwinąć media społecznościowe klienta w świeży i zgodny z najnowszymi trendami sposób.

Grzegorz Skorupski

Growth Hacker

Jako osoba otwarta i empatyczna stawia na dostosowanie komunikacji do każdego rozmówcy. Wierzy, że to na wzajemnym zrozumieniu swoich celów opiera się efektywna współpraca.

W Digital Heart wprowadza usprawnienia na każdej płaszczyźnie działań klienta, tworząc odpowiednie ścieżki komunikacji z konsumentem i wspierając działania sprzedażowe. Zarządza i tworzy komunikację B2B w branży lendtech.

Współpracownicy mówią o nim, że nieszablonowo podchodzi do wszelkich problemów projektowych oraz potrafi dostosować się zarówno do stawianych przed nim wyzwań, jak i zmieniających się warunków w pracy z klientem.

Bartłomiej Pirek

Digital Marketing Specialist

Jako cierpliwy analityk na co dzień praktykuje podejście stawiające na pierwszym miejscu chęć rozwiązywania problemów. Dzięki współpracom z markami takimi jak Groupon i RTV Euro AGD zarządzanie dużymi budżetami i budowanie media planów nie ma przed nim tajemnic.

W Digital Heart z wielu perspektyw analizuje dane klienta – zwraca uwagę na przychody, kanały przekazu, odbiorców i ich zachowania. Zdobytą w ten sposób wiedzę przekuwa w celowe działania na wielu narzędziach marketingowych.

Współpracownicy mówią o nim, że potrafi rozwiązać każdy techniczny problem internetowych sklepów.

Ola Musiał

Performance Specialist

Im większe wyzwanie spotyka, tym większy błysk widać w jej oku na myśl o jego realizacji. W Digital Heart projektuje reklamy na Facebooku, Instagramie i w Google.

Zajmuje się bieżącą obsługą klientów performance oraz optymalizacją kampanii i systemów analitycznych. Dobrze odnajduje się zarówno w skomplikowanych technicznie case’ach, jak i tworzeniu ładnych kreacji oraz szukaniu zgubionych Pixeli.

Współpracownicy mówią o niej, że dzięki szerokiej analizie znajduje i wykorzystuje nowe możliwości sukcesu biznesu partnera.

Magda Bróż

Projektantka Graficzna

Graficzka z kilkuletnim doświadczeniem w projektowaniu dla organizacji i jako freelancerka. Lubi odkrywanie nowych i odkurzanie zapomnianych funkcji Adobe.

W Digital Heart zajmuje się tworzeniem grafik, retuszem zdjęć oraz projektowaniem materiałów wizualnych do social mediów, do mailingów, publikacji ofertowych i na strony www. Radość sprawia jej przeglądanie przy kawie opublikowanych materiałów klientów i poczucie dobrze wykonanej pracy.

Współpracownicy mówią o niej, że jest niezawodna i pracuje w bardzo poukładany sposób, a na zespołowe calle zawsze przynosi dobry humor.

Joanna Szalbot

Junior Digital Marketing Specialist

Od długiego czasu intryguje ją świat marketingu i dużo czasu poświęca na poszerzanie swojej wiedzy w tym temacie.

W Digital Heart wspiera projekty marketingowe głównie w zakresie treści: przygotowuje wpisy na Facebooka, Linkedin’a oraz na blogi. Z chęcią angażuje się również we wszystkie nowe zadania, dzięki którym uczy się coraz lepiej wspierać klientów w działaniach contentowych, moderacyjnych i analitycznych.

Współpracownicy mówią o niej, że błyskawicznie realizuje wszystkie zadania i zawsze udaje jej się zrobić więcej, niż wynika z planów.

Natalia Sikorska

Project Manager

Po przetestowaniu swoich marketingowych umiejętności postanowiła na dobre rozwinąć skrzydła w agencji, która zajmuje się właśnie tym obszarem. Tak trafiła na staż do Digital Heart i… została na dobre!

Na co dzień współprowadzi jeden z projektów jako Project Manager i chętnie sprawdza się w nowych obszarach, zwłaszcza opracowywaniu strategii. W pracy ceni sobie czas na rozkminki i rzetelną analizę, a jej motywacja rośnie wprost proporcjonalnie do złożoności stawianych przed nią zadań.

Współpracownicy mówią o niej, że jest szalenie odpowiedzialna i wyjątkowo kreatywna.

Oliwia Sobolewska

Projektantka Graficzna

Jej zamiłowania do grafiki objawiły się już dzieciństwie, gdy w wieku 12 lat do zabawy wybrała pakiet Adobe. Korzystając z ówczesnej popularności blogów, założyła własne miejsce do testowania swoich pomysłów i wtedy upewniła się, że to kreacje graficzne najbardziej lubi tworzyć.

W Digital Heart realizuje swoją pasję, tworząc kampanie do social mediów oraz grafiki do projektów e-commerce. Ceni sobie multikompetencje, dlatego nie ogranicza się do jednej “dziedziny projektowania”, choć obecnie najchętniej zajmuje się tworzeniem fotomontaży i ogólną zabawą fotografią.

Współpracownicy mówią o niej, że nie ma wielu równych w szybkim tempie pracy.

Kasia Jachymek

Katarzyna Jachymek

Copywriterka

Łamie stereotypy, że humanistyką zajmują się tylko ci, dla których zabrakło miejsca gdzie indziej. Jako pasjonatka słowa potrafi wnikać w meandry języka i tworzyć teksty, które poruszają i motywują do działania.

W Digital Heart oprócz pisania treści do social mediów, reklam czy landing page’y prowadzi lokalną poradnię poprawnej pisowni. Po godzinach pisze doktorat z analizy społecznych narracji.

Współpracownicy mówią, że umie bawić się słowem i tworzyć przy tym treści wpisujące się w potrzeby klientów, dodatkowo wykonując powierzone jej zadania w mgnieniu oka.
IMG_0886 (1) (1) (1)

Ewa Miszczak

Digital Marketing Project Manager

Zarządzania projektami uczyła się między innymi na własnym e-commercie. Najfajniejsze projekty to według niej takie, w których można zamieniać chaos w porządek i układać marzenia w zadania do wykonania.

Dlatego w pracy oprócz dobrego kontaktu z ludźmi lubi wykorzystywanie narzędzi do zarządzania projektami – w myśl zasady: “po co działać pod presją, skoro można wszystko zaplanować?”. Uwielbia uczyć się nowych rzeczy i jako świeżo upieczony psycholog zdobytą wiedzę z zapałem wykorzystuje w swoich projektach.

Współpracownicy nie tylko zauważają jej miłość do planowania, ale i doceniają, że zawsze doskonale planuje w czasie projekty, którymi zarządza.

Artur Warzocha

Performance Specialist

W Digital Heart zajmuje się obsługą Google Ads. Lubi analizować działania reklamowe, tak by w każdym przypadku szukać nowych dróg dotarcia do klienta docelowego.

Mimo że wiele z jego zadań to pełna skupienia analiza wykresów i zestawów danych, największą przyjemność sprawia mu praca w zespole i poczucie, że wspólnie dążymy do wyznaczonych celów.

Współpracownicy cenią go za proaktywną postawę w szukaniu nowych rozwiązań oraz szerokie podejście, w którym łączy typowo specjalistyczną wiedzę z biznesowym spojrzeniem.

Przemysław Sarzyński

Graphic Designer Team Leader

Od ponad 12 lat tworzy projekty graficzne, które nie tylko odpowiadają na potrzeby klientów, ale i trafiają do ich serc.

Potrafi wyczytać z kolorów i formy więcej niż widać na pierwszy rzut oka, dlatego świetnie odnajduje się jako projektant graficzny i lider zespołu grafików w Digital Heart. Chętnie mierzy się ze wszelkimi wyzwaniami projektowymi, przy okazji ulepszając systemy, które przyśpieszą i poprawią jakość projektów w przyszłości.

Współpracownicy mówią o nim, że oprócz szerokiej wiedzy technicznej potrafi dzielić się też wyjątkowo przydatnym sposobem myślenia o samym projekcie.

Kolejne miejsce Specjalisty czeka na Ciebie