Poznaj w jaki sposób dobieramy kompetencje w projektach, które realizujemy.
Korzystamy ze sprawdzonych współpracowników, którzy wspierają nasze działania od lat. Byliśmy razem w boju nie raz i dzięki temu wiemy, że nasze talenty nas nie zawiodą.
Aby wejść na ścieżkę pozyskiwania klientów, trzeba zrobić kilka kroków w tył i pomyśleć – gdzie my właściwie jesteśmy. Strateg zbiera i analizuje informacje, wyciąga wnioski, by nadać kierunek całej wyprawie. Zanim zaczniemy – on pierwszy pojawia się w projekcie. Nigdy nie zaczynamy od środka.
Znajomość najnowszych trendów, twarde techniki marketingowe i przetestowane triki to przepis na sukces. Pod jego okiem realizowane są zadania w projektach – ma swoje ulubione klocki, ale zna podstawy układanek całego marketingu. Ma doświadczenie, był już na kilku wyprawach i wie jak obsłużyć mapę :).
Wierzymy, że wiedzę i doświadczenie zdobywa się brudząc sobie ręce. Dlatego do projektów włączamy młodych ludzi, którzy chcą się szkolić i wzrastać. Dzięki nim Twój projekt jest zawsze zaopiekowany, bo Ci młodzi, ambitni Adepci wciąż chcą więcej! To oni wyszukują, testują, wdrażają i hakują, aby Twoje rezultaty rosły.
Aby Twój biznes kwitł musimy zadbać o spójny wizerunek Twojej Marki. Do tego wykorzystujemy utalentowanego Projektanta, który zgodnie z wytycznymi tworzy grafiki i materiały niezbędne do prowadzenia działań marketingu internetowego.
Zadaniem copywritera jest stworzenie dla Ciebie tonu głosu, którym będziesz się komunikować ze swoim klientem. Dzięki jasno dobranym słowom przelewa Twoją miłość do produktu i pomaga pozycjonować Cię na rynku.
Strona Internetowa to SERCE Twojego biznesu, dlatego musi być stworzone pod okiem specjalisty. Twórca strony zadba o to, aby strona pozycjonowała się w Internecie, wygląda zgodnie z Twoim oczekiwaniem i była sprawnym narzędziem w prowadzonych kampaniach.
By realizować kampanie skutecznie i dowozić rezultaty niezbędna jest wiedza! Poparta doświadczeniem i długimi godzinami spędzonymi przy książkach psychologicznych, czy marketingowych.
Aby być bezpiecznym na szlaku – musimy wiedzieć, jak przetrwać w niespodziewanych warunkach!
Budowanie świadomości, percepcja, zachowania społeczne.
Ciekawe, angażujące, dobrane do persony klienta, nakierowane na sprzedaż.
Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube, TikTok...
Google Ads i Facebook - efektywne kampanie, które się zwracają.
Rozumienie istoty doświadczenia użytkownika w całym procesie sprzedaży.
Tworzenie lejków marketingowych dla całych produktów.
Znajomość narzędzi analitycznych i interpretacja danych.
Segmentacja i budowanie sekwencji sprzedażowych.
Sklepy online budowane od podstaw, rozumienie specyfiki i technik.
Pozycjonowanie treści i techniczne aspekty tworzenia stron pod SEO.
Dbałość o szczegóły i spójność wizerunku w oczach odbiorców.
Znajomość narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę.
Zdolność do zarządzania sobą w czasie i planowaniem zadań.
Rozumienie specyfiki prowadzenia działań pod odbiorców aplikacji.
Dbanie o testowanie hipotez, szukanie rozwiązań i podnoszenie konwersji.
Rozróżnienie technik dla B2B, B2C, Saas/ Subskrypcji, E-commerce.
Przed życiem przedsiębiorcy w moim CV widnieje praca po stronie agencji, gdzie zajmowałam się wdrażaniem kompleksowych strategii wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych. Wcześniej zdobywałam doświadczenie w środowisku startupowym i NGOs jako koordynator projektów oraz experience designer min. dla AIP, Business Link Poland i SkyCash. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści – pracowałam między innymi dla takich marek jak Cloundary, Talentlms, TravelTripper, FrontDesk czy Appian, dzięki współpracy z platformą Contellio.
W DigitalHeart odpowiadam za wsparcie realizacji projektów marketingowych.
Znam doskonale środowisko startupów, to w nim zdobywałam pierwsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych. Na co dzień pracowałam nad promocją wydarzeń i projektów edukacyjnych oraz akceleracyjnych. W szczególności prowadzę media społecznościowe, tworzę strony internetowe i płatne kampanie na Facebooku.
W Digital Heart odpowiadam za wsparcie realizacji projektów marketingowych.
Zdobywałem doświadczenie zarówno pomagając rozwijającym się biznesom jak realizując wysokobudżetowe kampanie po stronie klienta korporacyjnego. Działałem w obszarach związanych z marketingiem, projektowaniem graficznym, UX i strategią, co daje mi holistyczne spojrzenie na problemy oraz pozwala podchodzić do nich od różnych stron.
W Digital Heart odpowiadam za wsparcie realizacji projektów marketingowych.
Przez kilka lat planowałem strategie rozwoju portalu dla graczy. Zaprojektowałem narzędzie, z którego korzystają tysiące graczy każdego dnia oraz prowadziłem kampanie marketingowe z globalnymi markami jak Puma i Scanavo. Zawsze szukam najbardziej optymalnych rozwiązań w prowadzonych projektach oraz dbam o ich odpowiednie pozycjonowanie.
W Digital Heart odpowiadam za analizę rentowności tak, by marketing spinał się ze sprzedażą i rozwojem biznesu naszych klientów.
Jestem absolwentem studiów MBA Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, menedżerem doświadczonym w kierowaniu zespołami w dużych spółkach Polskich i międzynarodowych. Pomagam rozwijać i skalować biznes. Po rozpoczęciu własnej działalności mam na swoim koncie współpracę zarówno ze spółkami jak i podmiotami NGO. Moje obszary szczególnych zainteresowań to usprawnianie procesów, optymalizacja pracy oraz zarządzanie finansami.
W DigitalHeart odpowiadam za spójność wizualną marek i komunikację graficzną wartości klientów.
Projektuję już od ponad 4 lat. Głównie grafiki, ale również wykonuję fotografie oraz edycję filmów. Działam sprawnie w przygotowywaniu komunikacji graficznej firm, w szczególności do internetu, ale również projektuję materiały na potrzeby wydarzeń i działań offline. Animuję 2D, montuję video reklamowe, by pomóc w jeszcze lepszym zaangażowaniu odbiorców. Key Visuale, Pitch Decki, Social Media, Brand Booki to moja codzienność!
© 2020 Digital Heart. All rights reserved