Zespół

Poznaj w jaki sposób dobieramy kompetencje w projektach, które realizujemy.

Black_spot

Bez nich nie ruszamy na szlak nowych projektów

Korzystamy ze sprawdzonych współpracowników, którzy wspierają nasze działania od lat. Byliśmy razem w boju nie raz i dzięki temu wiemy, że nasze talenty nas nie zawiodą.

Strateg

Mistrz Gry

Aby wejść na ścieżkę pozyskiwania klientów, trzeba zrobić kilka kroków w tył i pomyśleć – gdzie my właściwie jesteśmy. Strateg zbiera i analizuje informacje, wyciąga wnioski, by nadać kierunek całej wyprawie. Zanim zaczniemy – on pierwszy pojawia się w projekcie. Nigdy nie zaczynamy od środka.

Marketingowiec

Force Master

Znajomość najnowszych trendów, twarde techniki marketingowe i przetestowane triki to przepis na sukces. Pod jego okiem realizowane są zadania w projektach – ma swoje ulubione klocki, ale zna podstawy układanek całego marketingu. Ma doświadczenie, był już na kilku wyprawach i wie jak obsłużyć mapę :).

Junior

Młody Adept Sztuk Magicznych

Wierzymy, że wiedzę i doświadczenie zdobywa się brudząc sobie ręce. Dlatego do projektów włączamy młodych ludzi, którzy chcą się szkolić i wzrastać. Dzięki nim Twój projekt jest zawsze zaopiekowany, bo Ci młodzi, ambitni Adepci wciąż chcą więcej! To oni wyszukują, testują, wdrażają i hakują, aby Twoje rezultaty rosły.

Designer

Prawdziwy Czarodziej Płótna

Aby Twój biznes kwitł musimy zadbać o spójny wizerunek Twojej Marki. Do tego wykorzystujemy utalentowanego Projektanta, który zgodnie z wytycznymi tworzy grafiki i materiały niezbędne do prowadzenia działań marketingu internetowego.

Copywriter

Skryba ksiąg magicznych

Zadaniem copywritera jest stworzenie dla Ciebie tonu głosu, którym będziesz się komunikować ze swoim klientem. Dzięki jasno dobranym słowom przelewa Twoją miłość do produktu i pomaga pozycjonować Cię na rynku.

Web Master

Władca kodu

Strona Internetowa to SERCE Twojego biznesu, dlatego musi być stworzone pod okiem specjalisty. Twórca strony zadba o to, aby strona pozycjonowała się w Internecie, wygląda zgodnie z Twoim oczekiwaniem i była sprawnym narzędziem w prowadzonych kampaniach.

Kompetencje przodem!

By realizować kampanie skutecznie i dowozić rezultaty niezbędna jest wiedza! Poparta doświadczeniem i długimi godzinami spędzonymi przy książkach psychologicznych, czy marketingowych. 

Aby być bezpiecznym na szlaku – musimy wiedzieć, jak przetrwać w niespodziewanych warunkach! 

Psychologia

Budowanie świadomości, percepcja, zachowania społeczne.

Tworzenie treści

Ciekawe, angażujące, dobrane do persony klienta, nakierowane na sprzedaż.

Media Społecznościowe

Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube, TikTok...

Reklamy

Google Ads i Facebook - efektywne kampanie, które się zwracają.

User Experience

Rozumienie istoty doświadczenia użytkownika w całym procesie sprzedaży.

Lejki Marketingowe

Tworzenie lejków marketingowych dla całych produktów.

Analityka

Znajomość narzędzi analitycznych i interpretacja danych.

Marketing Automation

Segmentacja i budowanie sekwencji sprzedażowych.

E-commerce

Sklepy online budowane od podstaw, rozumienie specyfiki i technik.

SEO

Pozycjonowanie treści i techniczne aspekty tworzenia stron pod SEO.

Design

Dbałość o szczegóły i spójność wizerunku w oczach odbiorców.

Narzędzia

Znajomość narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę.

Management

Zdolność do zarządzania sobą w czasie i planowaniem zadań.

Mobile

Rozumienie specyfiki prowadzenia działań pod odbiorców aplikacji.

Growth Hacking

Dbanie o testowanie hipotez, szukanie rozwiązań i podnoszenie konwersji.

Strategia

Rozróżnienie technik dla B2B, B2C, Saas/ Subskrypcji, E-commerce.

Black_spot
WYŚLIJ CV

Ciekawy/a naszej współpracy?

Wiktoria Drozd

CEO Digital Heart

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie w środowisku startupowym i NGOs jako koordynator projektów oraz experience designer min. dla AIP, Business Link Poland i SkyCash. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.

W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów dla naszych klientów były niskie, a konwersje wysokie. Stawia na synchronizację działań na każdym etapie styku klienta z marką i produktem klienta, czego nie da się osiągnąć np. tylko e-mail marketingiem, tylko reklamą lub tylko seo. Dzięki holistycznemu podejściu do rozwoju kanałów sprzedaży dostarcza wiedzę, w jaki sposób edukować odbiorców, by stali się Twoimi klientami. W codziennej pracy lubi obserwować rozwój każdego z członków teamu – to jak zmienia się ich pewność siebie i zaczynają wpadać na nowe rozwiązania sprawniej.

Współpracownicy mówią o niej, że łączy w sobie mieszankę niesamowitych cech: jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, ma silną wiarę i świetne podejście do współpracowników. W codziennej pracy służy dobrą radą, potrafi pokazać alternatywne spojrzenie na projekt i wspólnie znaleźć rozwiązania satysfakcjonujące zarówno klienta, jak i agencję oraz menedżera projektu. Jako pracodawca zapewnia wiele możliwości rozwoju narzędziowego i personalnego, daje jasny feedback i chętnie przyjmuje go od współpracowników.

Filip Głowacki​

CFO & COO

Konsekwentny i ambitny, jak na wprawnego menadżera przystało. Swoje doświadczenie zdobywał w spółkach zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Zawodowo interesuje się zakupami i zarządzaniem finansami.

W Digital Heart pilnuje, aby na koncie firmowym raczej przyrastało, niż ubywało. Dba o działanie całego zaplecza spółki – trzyma pieczę na realizacji budżetu oraz sporządza umowy z klientami, pracownikami i wykonawcami.

Współpracownicy mówią o nim, że jest najzabawniejszym człowiekiem od finansów i ma głowę otwartą na najbardziej abstrakcyjne pomysły. Jednocześnie twardo stąpa po ziemi i zaraz po zauważeniu problemu ma gotowe rozwiązania.

Maria Pankevych

Digital Marketing Specialist

Jest otwarta i pełna świeżych pomysłów, swoje doświadczenia wywodzi z marketingu w różnych branżach. Początkowo praktykowała w Barcelonie, później działała w firmie, zajmującej się budowaniem startupowych ekosystemów i programów rozwoju przedsiębiorczości. Niezmiennie we współpracy ceni sumienność, uczciwość i entuzjazm.

W Digital Heart odpowiada za realizację projektów marketingowych. Zajmuje się tworzeniem treści reklamowych do odpowiednich etapów lejka sprzedażowego i optymalizuje działania reklamowe na podstawie efektów. W szczególności tworzy strony internetowe i płatne kampanie na Facebooku. Wspiera klientów w znalezieniu słabych punktów w ich biznesach, a następnie w naprawieniu ich. 

Współpracownicy mówią o niej, że podchodzi do wyzwań i problemów swoich klientów z dużym profesjonalizmem, angażując się w ich rozwiązanie w sposób bardzo efektywny. Opowiadając o przeprowadzonych działaniach dla klientów, dzieli się zdobytą wiedzą i doświadczeniami w sposób przejrzysty i pełen eksperckiego know-how, pomagając reszcie zespołu wyciągać cenne wnioski.

Bartek Kowalski

Digital Marketing Specialist

Od czasów studiów jest tym, który przejmuje inicjatywę tam, gdzie jej brakuje. Zaczynał jako grafik freelancer specjalizujący się w zaawansowanych wizualnie stronach internetowych. Z czasem zdecydował się na przebranżowienie w kierunku rozwiązań w dziecinie UX/UI. Nieustannie poszukuje rozwiązań, które są w zasięgu ręki, ale wykraczają poza konwenanse i utarte schematy. Nawet w pozornie niezwiązanych rzeczach znajdzie połączenie.

W Digital Heart tworzy rozwiązania 3xP: proste, praktyczne i przemyślane. Prowadzi wielokanałowe projekty i kampanie realizujące cele marketingowe, sprzedażowe i biznesowe. Zajmuje się strategiami i optymalizuje działania reklamowe, dzięki synchronizacji tego, co pojawia się w reklamach, na stronach internetowych i w mediach społecznościowych.

Współpracownicy mówią o nim, że dogłębnie bada dany obszar, a jeśli napotka jakiś problem, dąży do jego rozwiązania za wszelką cenę – nie uznaje półśrodków i się nie poddaje.

Karol Decka

PM & Content Marketing Specialist

Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki. Na swoim koncie ma planowanie komunikacji marek w różnych obszarach (FMCG, tech, gaming, suplementy), nadzorowanie licznych produkcji wideo i zarządzanie kampaniami z influencerami. 

W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Opracowuje briefy i założenia sesji zdjęciowych. Koordynuje współprace klientów z innymi podmiotami, monitoruje wykorzystanie narzędzi zewnętrznych i trzyma pieczę nad budżetami projektów. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.

Współpracownicy mówią o nim, że wkłada dużo wysiłku i serca w to co robi, cechuje go głowa pełna niezwykle kreatywnych pomysłów, które potrafią rozwinąć media społecznościowe klienta w świeży i zgodny z najnowszymi trendami sposób. Jednocześnie jest on osobą bardzo skrupulatną i potrafiącą zarządzać projektem w sposób efektywny i bardzo przejrzysty.

Grzegorz Skorupski

Growth Hacker

Jako osoba otwarta i empatyczna stawia na dostosowanie komunikacji do każdego rozmówcy. Wierzy, że to na wzajemnym zrozumieniu swoich celów opiera się efektywna współpraca. Sprawdzał swoje umiejętności na różnych stanowiskach: wspierał dział handlowy Continental, zarządzał projektami marketingowymi w Grupie Pracuj, pracował jako project assistant w IT.

W Digital Heart wprowadza usprawnienia na każdej płaszczyźnie działań klienta, tworząc odpowiednie ścieżki komunikacji z konsumentem i wspierając działania sprzedażowe. Zarządza i tworzy komunikację B2B w branży lendtech.

Współpracownicy mówią o nim, że nieszablonowo podchodzi do wszelkich problemów projektowych oraz potrafi dostosować się zarówno do stawianych przed nim wyzwań, jak i zmieniających się warunków w pracy z klientem.

Bartłomiej Pirek

Digital Marketing Specialist

Jako cierpliwy analityk na co dzień praktykuje podejście stawiające na pierwszym miejscu chęć rozwiązywania problemów. Swoje doświadczenie zdobywał, budując strategie brandów w dużych markach takich jak Groupon i RTV Euro AGD. Dzięki temu zarządzanie dużymi budżetami, budowanie media planów i briefów do agencji nie ma przed nim tajemnic.

W Digital Heart z wielu perspektyw analizuje dane klienta – zwraca uwagę na przychody, kanały przekazu, odbiorców i ich zachowania. Zdobytą w ten sposób wiedzę przekuwa w celowe działania na wielu narzędziach marketingowych. Pomaga efektywnie i w spersonalizowany sposób docierać do różnych grup klientów, dzięki wykorzystaniu automatyzacji działań i segmentacji. 

Współpracownicy mówią o nim, że świetnie radzi sobie ze wszelką analityką danych i przełożeniem ich na czytelne wykresy, a także że potrafi rozwiązać każdy techniczny problem internetowych sklepów.

Ola Musiał

Performance Specialist

Im większe wyzwanie spotyka, tym większy błysk widać w jej oku na myśl o jego realizacji. Po studiach w Danii pracowała w agencji interaktywnej, a następnie w agencji social media, specjalizując się w performance.

W Digital Heart projektuje reklamy na Facebooku, Instagramie i w Google. Zajmuje się bieżącą obsługą klientów performance oraz optymalizacją kampanii i systemów analitycznych. Dobrze odnajduje się zarówno w skomplikowanych technicznie case’ach, jak i tworzeniu ładnych kreacji oraz szukaniu zgubionych Pixeli.

Współpracownicy mówią o niej, że patrzy na klientów holistycznie, nie tylko przez pryzmat zakupionych w agencji usług. Dzięki szerokiej analizie znajduje i wykorzystuje nowe możliwości sukcesu biznesu partnera. 

Magda Bróż

Projektantka Graficzna

Graficzka z kilkuletnim doświadczeniem w projektowaniu dla organizacji i jako freelancerka. Radość sprawia jej przeglądanie przy kawie opublikowanych materiałów klientów i poczucie dobrze wykonanej pracy. Lubi odkrywanie nowych i odkurzanie zapomnianych funkcji Adobe.

W Digital Heart zajmuje się tworzeniem grafik, retuszem zdjęć oraz projektowaniem materiałów wizualnych używanych w reklamie. Przygotowane przeze nią materiały trafiają na social media, strony www, do mailingów i publikacji ofertowych, a także są wysyłane bezpośrednio do klientów.

Współpracownicy mówią o niej, że jest niezawodna i pracuje w bardzo poukładany sposób. Zawsze wysłuchuje wszystkich pomysłów, analizuje wytyczne, upewnia się, że dobrze zinterpretowała powierzone jej zadanie i tworzy odpowiednią grafikę, która zawsze urzeka. Dodatkowo na zespołowe calle zawsze przynosi dobry humor.

Joanna Szalbot

Digital Marketing Trainee

Od długiego czasu intryguje ją świat marketingu i dużo czasu poświęca na poszerzanie swojej wiedzy w tym temacie. Z entuzjazmem podchodzi do kolejnych zadań i jednocześnie wykorzystując wysoką empatię, zawsze jest chętna do rozmowy i pomocy. Pierwsze doświadczenia marketingowe zdobywała na praktykach w Urzędzie Miasta Wisła, gdzie brała udział w tworzeniu komunikacji miasta oraz promocji i organizacji eventów.

W Digital Heart w ramach stażu wspiera wszystkie projekty marketingowe. Przygotowuje wpisy na Facebooka, Linkedin’a oraz na blogi, aby promować firmy oferujące ciekawe i wartościowe usługi. Z chęcią angażuje się również we wszystkie nowe zadania, dzięki którym uczy się coraz lepiej wspierać klientów w działaniach contentowych, moderacyjnych i analitycznych.

Współpracownicy mówią o niej, że błyskawicznie realizuje wszystkie zadania i zawsze udaje jej się zrobić więcej, niż wynika z planów.

Kolejne miejsce Specjalisty czeka na Ciebie