Digital Marketer(ka)

Wynagrodzenie

4800 - 7000 zł brutto
Umowa lub B2B

Miasto

WeWork ul. Prosta 20
Warszawa

Tryb pracy

Hybrydowo, z przewagą pracy stacjonarnej

Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami – czyli bliżej innowacji się nie da.

Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie.  Kto będzie rozwijał się razem z nami,sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?

  • Planowanie i realizacja całościowych kampanii marketingu online dla naszych techowych klientów tzn. tworzenie wielokanałowych działań z wykorzystaniem: reklam, komunikacji przez content, automatyzacji, stron www i narzędzi.
  • Udział w tworzeniu i egzekucji strategii wielokanałowych, od badań potrzeb klienta po realizację pomysłów oraz wsparcie w tworzeniu lejków sprzedażowych dla startupów i prężnie rozwijających się młodych firm.
  • Bieżąca analiza i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań z użyciem narzędzi analitycznych.
  • Współpraca z klientami w zakresie bieżącej obsługi i doradztwa.

Czego oczekujemy?

Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym:

  • Masz doświadczenie (ok. 2 lat) w prowadzeniu różnorodnych działań marketingowych – nie musisz wiedzieć wszystkiego (dużo Cię nauczymy), ale to na pewno nie jest stanowisko dla kogoś o wąskiej specjalizacji. To oznacza, że masz doświadczenie w przynajmniej kilku z poniższych: Marketing Automation, SEO, Ads, Growth Hacking, Management, Tworzenie treści, Analityka, E-commerce, Mobile, Zarządzanie, UX.
  • Wiesz, jak mierzyć skuteczność swoich działań w internecie i potrafisz je udowadniać.
  • Znasz różne narzędzia z obszaru marketingu internetowego, w tym: reklamowe, analityczne, automation, e-mail, e-commerce, strony www, SEO.

DODATKOWO

  • Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
  • Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
  • Rebelianci lubią swoje własne ścieżki, dlatego zakładamy, że jesteś samodzielna(-y) i dobrze zarządzasz sobą w czasie.
  • Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Musisz chcieć się rozwijać, stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz narzędzia.
  • Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
  • Jesteś nieźle zorganizowana(-y) – foldery trzymasz w ładzie, a pliki przyporządkowujesz do odpowiednich miejsc; jak raz wymasterujesz proces robisz z niego checklistę dla potomnych; używasz kalendarza – albo posiadasz inne podobne zachowania, które uważasz że o tym świadczą.
Black_spot

Co oferujemy w zamian?

  • Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowych – w innych warunkach prawdopodobnie czekałabyś(-byś) na to kilkanaście miesięcy.
  • Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
  • Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
  • Dobieranie swoich obszarów – jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
  • Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
  • Pracę w luźnym środowisku, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
  • Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego świeżego biura w WeWork na Prostej, z elastycznym podejściem do czasu pracy.
  • Wynagrodzenie 4800 -7000 zł brutto na umowie zlecenia (w zależności od doświadczenia) oraz narzędzia do pracy. Jeśli chcesz inną formę umowy – jesteśmy elastyczni.

Wyślij CV, a w mailu dodatkowo odpowiedz na pytanie:

Jakie 3 narzędzia w marketingu internetowym są dla Ciebie kluczowe i dlaczego?