Performance Specialist(ka)

Wynagrodzenie

6000 - 9000 zł brutto
Umowa lub B2B

Miasto

WeWork ul. Prosta 20
Warszawa

Tryb pracy

Hybrydowo, z przewagą pracy stacjonarnej

Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami – czyli bliżej innowacji się nie da.

Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie.  Kogoś Kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?

  • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz Linkedin Ads.
  • Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych Klienta.
  • Praca na budżetach adekwatnych do wielkości biznesu Klienta (czyli czasami bardzo dużych).
  • Bieżące analizowanie podejmowanych działań za pomocą Google Analytics – analizowanie i sprawdzanie jest w naszym DNA, więc mamy nadzieję, że w Twoim też.
  • Raportowanie efektów działań performance, w tym tworzenie raportów na użytek Klienta i firmy.
  • Stała optymalizacja działań tak, by zwiększać ich efektywność (o tak, ten proces nigdy się nie kończy 😊).

Czego oczekujemy?

Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym:

  • Posiadasz min 2 lata doświadczenia w planowaniu i realizowaniu kampanii online, w których odpowiadałaś(-łeś) za końcowy wynik.
  • Świetnie znasz performance marketing – algorytmy, badanie grupy odbiorców i testy. Ekosystem reklam Google, Facebook i Linkedin. Znasz je tak dobrze, jak Han Solo Sokoła Milenium.
  • Z łatwością tworzysz założenia kampanii online i nie masz problemów z estymacją wyników – wiesz skąd się biorą i jak na nie wpływać.
  • Dobrze znasz narzędzia takie jak Google Analytics, HotJar, Google Tag Manager, Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads.
  • Rozumiesz jak istotna jest bieżąca analiza działań marketingowych. Stale o nią dbasz, wyciągasz wnioski i uczysz się na nich.
  • Doskonale rozumiesz jak działają lejki konwersji i rolę performance marketingu w ich budowaniu.
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1.

Dodatkowo, fajnie jeśli:

  • Budowa Gwiazdy Śmierci (znaczy konwersji) to dla Ciebie tylko kolejna machina do zbudowania. Bierzesz pełną odpowiedzialność za efekty swojej pracy i wiesz co robisz (przez większość czasu).
  • Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
  • Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
  • Potrafisz myśleć całościowo o produkcie, ale swoje decyzje zawsze opierasz na mrówczym procesie analizowania.
  • Super, jeśli odróżniasz performance aplikacji mobilnej od środowiska webowego.
  • Optymalizacja to Twoje drugie imię – nigdy nie spoczywasz na laurach, zawsze szukając przestrzeni do poprawy.
  • Jesteś proaktywna(-y) – szukasz rozwiązań, proponujesz. Nie zamykasz się tylko na swoje podwórko bo wiesz, że wszyscy gramy do jednej bramki.
  • Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Musisz chcieć się rozwijać stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz nowe narzędzia.
  • Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
  • Świetnie dogadujesz się z Klientem i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami. Jasno przedstawiasz wyniki swoich działań, tłumaczysz skąd się biorą i pokazujesz pola do optymalizacji.
Black_spot

Co oferujemy w zamian?

  • Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
  • Odpowiedzialność za projekty end-to-end.
  • Dobieranie swoich obszarów – jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
  • Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
  • Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
  • Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
  • Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego świeżego biura w WeWork na Prostej, z elastycznym podejściem do czasu pracy.
  • Wynagrodzenie 6000 – 9000 zł brutto na umowie zlecenia (na okresie próbnym). Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.
  • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy.
  • Świeże dostawy memów i suchych żartów.

Wyślij CV, a w mailu dodatkowo odpowiedz na pytanie:

Jakie 3 narzędzia w marketingu internetowym są dla Ciebie kluczowe i dlaczego?