Zobacz w jaki sposób dobieramy kompetencje i co możesz z nami osiągnąć.
Dobra Drużyna Pierścienia, czy Szwadron Natarcia to podstawa do wygrania bitwy, albo po prostu do udanej realizacji strategii dla klienta. Zobacz, jakie talenty tworzą Digital Heart.
Aby wejść na ścieżkę pozyskiwania klientów, trzeba zrobić kilka kroków w tył i pomyśleć – gdzie my właściwie jesteśmy. Strateg zbiera i analizuje informacje, wyciąga wnioski, by nadać kierunek całej wyprawie. Zanim zaczniemy – on pierwszy pojawia się w projekcie. Nigdy nie zaczynamy od środka.
Znajomość najnowszych trendów, twarde techniki marketingowe i przetestowane triki to przepis na sukces. Pod jego okiem realizowane są zadania w projektach – ma swoje ulubione kocki, ale zna podstawy układanek całego marketingu. Ma doświadczenie, był już na kilku wyprawach i wie jak obsłużyć mapę :).
Wierzymy, że wiedzę i doświadczenie zdobywa się brudząc sobie ręce. Dlatego do projektów włączamy młodych ludzi, którzy chcą się szkolić i wzrastać. Dzięki nim Twój projekt jest zawsze zaopiekowany, bo Ci młodzi, ambitni Adepci wciąż chcą więcej! To oni wyszukują, testują, wdrażają i hakują, aby Twoje rezultaty rosły.
Aby Twój biznes kwitł musimy zadbać o spójny wizerunek Twojej Marki. Do tego wykorzystujemy utalentowanego Projektanta, który zgodnie z wytycznymi tworzy grafiki i materiały niezbędne do prowadzenia działań marketingu internetowego.
Zadaniem copywritera jest stworzenie dla Ciebie tonu głosu, którym będziesz się komunikować ze swoim klientem. Dzięki jasno dobranym słowom przelewa Twoją miłość do produktu i pomaga pozycjonować Cię na rynku.
Strona Internetowa to SERCE Twojego biznesu, dlatego musi być stworzone pod okiem specjalisty. Twórca strony zadba o to, aby strona pozycjonowała się w Internecie, wygląda zgodnie z Twoim oczekiwaniem i była sprawnym narzędziem w prowadzonych kampaniach.
By realizować kampanie skutecznie i dowozić rezultaty niezbędna jest wiedza! Poparta doświadczeniem i długimi godzinami spędzonymi przy książkach psychologicznych, czy marketingowych.
Aby być bezpiecznym na szlaku – musimy wiedzieć, jak przetrwać w niespodziewanych warunkach!
Budowanie świadomości, percepcja, zachowania społeczne.
Ciekawe, angażujące, dobrane do persony klienta, nakierowane na sprzedaż.
Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube, TikTok...
Google Ads i Facebook - efektywne kampanie, które się zwracają.
Rozumienie istoty doświadczenia użytkownika w całym procesie sprzedaży.
Tworzenie lejków marketingowych dla całych produktów.
Znajomość narzędzi analitycznych i interpretacja danych.
Segmentacja i budowanie sekwencji sprzedażowych.
Sklepy online budowane od podstaw, rozumienie specyfiki i technik.
Pozycjonowanie treści i techniczne aspekty tworzenia stron pod SEO.
Dbałość o szczegóły i spójność wizerunku w oczach odbiorców.
Znajomość narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę.
Zdolność do zarządzania sobą w czasie i planowaniem zadań.
Rozumienie specyfiki prowadzenia działań pod odbiorców aplikacji.
Dbanie o testowanie hipotez, szukanie rozwiązań i podnoszenie konwersji.
Rozróżnienie technik dla B2B, B2C, Saas/ Subskrypcji, E-commerce.
© 2020 Digital Heart. All rights reserved