Pango to dostawca mobilnych parkometrów – aplikacja, która umożliwia płatności za parkowanie w kilkudziesięciu miastach w Polsce, bez drobnych i strachu o koniec czasu. Dzięki optymalizacji poszczególnych etapów ścieżki użytkownika zwiększyliśmy znacząco ilość płacących użytkowników, a ilość organicznych pobrań poszybowała w górę.
Wybranie słów kluczowych i optymalizacja kategorii w sklepie z aplikacjami
Odświeżenie wyglądu aplikacji w sklepie Google - video, grafiki, opis oraz uspójnienie komunikacji
Wdrożenie kampanii Google Ads - 180 kreacji, 20 landing page, 12 kampanii
Redesign onboardingu użytkowników w aplikacji, który ułatwiał pierwsze kroki w Pango
to między innymi przełożyło się na 50% wzrost bazy klientów.
Powierzyliśmy Wiktorii przygotowanie planu wzrostu aplikacji mobilnej. Dzięki kompleksowemu podejściu do produktu udało się nam z miesiąca na miesiąc nie tylko zwiększać wyniki, ale również obserwować dane, które pomagały nam podejmować trafniejsze decyzje. Współpracowaliśmy razem 5 miesięcy i wnieślimy razem aplikację na kolejny poziom jej rozwoju – nie tylko pod względem marketingu i sprzedaży, ale również pod kątem przemyślanego budowania kompleksowej ścieżki pozyskiwania i konwersji użytkownika.
© 2020 Digital Heart. All rights reserved