Black_spot
CO UZYSKALIŚMY?

Pango Polska

Pango to dostawca mobilnych parkometrów – aplikacja, która umożliwia płatności za parkowanie w kilkudziesięciu miastach w Polsce, bez drobnych i strachu o koniec czasu. Dzięki optymalizacji poszczególnych etapów ścieżki użytkownika zwiększyliśmy znacząco ilość płacących użytkowników, a ilość organicznych pobrań poszybowała w górę.

Wyzwania projektu

Optymalizacja ASO w sklepie internetowym

Zwiększenie ilości pobrań aplikacji

Zwiększenie aktywności userów w aplikacji

Duża konkurencja na zdominowanym rynku aplikacji parkingowych

Black_spot
JAKIE KROKI DOPROWADZIŁY NAS DO SUKCESU?

Podjęte działania

ASO

Wybranie słów kluczowych i optymalizacja kategorii w sklepie z aplikacjami

REDESIGN

Odświeżenie wyglądu aplikacji w sklepie Google - video, grafiki, opis oraz uspójnienie komunikacji

GOOGLE ADS

Wdrożenie kampanii Google Ads - 180 kreacji, 20 landing page, 12 kampanii

UX/ UI

Redesign onboardingu użytkowników w aplikacji, który ułatwiał pierwsze kroki w Pango

Black_spot
5 miesięcy współpracy

Osiągnięte rezultaty

01

Wyszukania organiczne z Google Play wzrosły 25-krotnie

02

Ilość nowych użytkowników zwiększyła się o 464%

03

Konwersja z aktywnych na płacących użytkowników wzrosła o 22%

to między innymi przełożyło się na 50% wzrost bazy klientów.

Opinia o współpracy

Tomasz Krajewski

CEO Pango Polska

Black_spot

Powierzyliśmy Wiktorii przygotowanie planu wzrostu aplikacji mobilnej. Dzięki kompleksowemu podejściu do produktu udało się nam z miesiąca na miesiąc nie tylko zwiększać wyniki, ale również obserwować dane, które pomagały nam podejmować trafniejsze decyzje. Współpracowaliśmy razem 5 miesięcy i wnieślimy razem aplikację na kolejny poziom jej rozwoju – nie tylko pod względem marketingu i sprzedaży, ale również pod kątem przemyślanego budowania kompleksowej ścieżki pozyskiwania i konwersji użytkownika.

Black_spot
CO NAM POMOGŁO?

Wykorzystane narzędzia

Rozpocznij współpracę