Black_spot

hiree

Aplikacja mobilna hiree umożliwia użytkownikom maksymalnie uproszczone i pozbawione frustracji doświadczenie związane z poszukiwaniem pracy. Dzieje się to w oderwaniu od dotychczasowych schematów rekrutacji nie wymaga od użytkownika CV, a zamiast tego dopasowuje do niego oferty dzięki wsparciu sztucznej inteligencji. Przy okazji hiree pokazuje nową, etyczną kulturę rekrutowania, wszystko po to, aby ułatwić proces zarówno kandydatom, jak i rekruterom. Współpraca z hiree dotyczyła zadbania o dobry start aplikacji zaangażowanie potencjalnych użytkowników, podkreślenie jej mocnych stron a następnie wskazanie możliwości płynnego skalowania biznesu.

Wyzwania projektu

Utrzymanie zaangażowania potencjalnych użytkowników przez pół roku przed launchem aplikacji

Launch aplikacji w dojrzałym i konkurencyjnym środowisku

Synchronizacja działań B2B i B2C

Umożliwienie płynnego skalowania biznesu, bez konieczności dużych skoków

Black_spot
JAKIE KROKI DOPROWADZIŁY NAS DO SUKCESU?

Podjęte działania

FACEBOOK ADS

Kampania pre-launchowa Facebook Ads

GOOGLE PLAY I APPSTORE

Kampania launchowa aplikacji w Facebook Ads, Google Ads, Apple Search

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Treści w mediach społecznościowych

STRATEGIA

Współpraca przy tworzeniu strategii i osobowości marki

Black_spot
7 miesięcy współpracy

Osiągnięte rezultaty

01

Uzyskanie 1400 kontaktów zainteresowanych aplikacją jeszcze przed jej premierą

02

Uzyskanie prawie 12000 pobrań i ponad 2 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie w ciągu 8 miesięcy

03

Stworzenie stabilnego przepływu użytkowników dopasowanych do określonych typów ofert pracy

0
grafik reklamowych
0
postów
0
sekwencje mailowe
0
kampanii reklamowych
Black_spot
CO NAM POMOGŁO?

Wykorzystane narzędzia

788px-Adobe_Photoshop_CC_icon.svg
492px-Illustrator_CC_icon
Adobe_Premiere_Pro_Logo.svg
Black_spot
KTO ODPOWIADAŁ ZA REALIZACJĘ?

Osoby zaangażowane w projekt

Bartek Kowalski

Digital Marketing Specialist

Rozpocznij współpracę