Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami – czyli bliżej innowacji się nie da.

Szukamy osoby, która będzie partnerem dla Project Managera w codziennym ogarnianiu kampanii digitalowych. Nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia – ważniejsze są dla nas Twoje umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, wyczucie marketingu internetowego oraz gotowość do nauki i działania pod okiem bardziej doświadczonej osoby.

Wynagrodzenie: 4000 – 6000 zł netto

Tryb pracy: zdalny

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?

  • Współprowadzenie projektów i kontakt z klientem
    • Wspierasz Project Managera w planowaniu i koordynowaniu kampanii online.
    • Bierzesz udział w spotkaniach z klientem, pomagasz tworzyć podsumowania i priorytety.
    • Stopniowo przejmujesz część relacji i uczysz się prowadzić ją samodzielnie.
  • Planowanie i egzekucja zadań w lejku sprzedażowym:
    • Pomagasz w organizacji i wdrażaniu kampanii digital: od reklam, przez automatyzacje, content, aż po stronę www.
    • Bierzesz udział w analizie lejków sprzedażowych klientów – uczysz się je rozrysowywać i optymalizować.
  • Współtworzysz proste usprawnienia w lejku:
    • edytujesz landing page w kreatorze (np. Webflow, Tilda, Elementor),
    • modyfikujesz automatyzacje e-mailowe (np. w Klaviyo, ActiveCampaign),
    • sugerujesz zmiany w kreacjach reklamowych lub treściach kampanii.
  • Wsparcie graficzne (Canva, proste bannery, reformaty)
    • Przygotowujesz wizualne elementy kampanii: grafiki do social mediów, prezentacje, banery reklamowe.
    • Tworzysz materiały zgodnie z briefem i brand bookiem klienta.
    • Czasem robisz szybki reformat lub edytujesz gotowy szablon, by kampania mogła ruszyć szybciej.
  • Analiza i rekomendacje
    • Pomagasz wyciągać wnioski z danych – uczysz się korzystania z GA4, Lookera czy Meta Ads Managera.
    • Wspierasz PM-a w przygotowywaniu rekomendacji – np. co zmienić w kampanii lub jak poprawić konwersję.
  • Rozwój i superwizja
    • Pracujesz pod opieką Project Managera – masz wsparcie, nie zostajesz sam(a).
    • Z czasem rozwijasz swoje kompetencje w kierunku samodzielnego prowadzenia projektów.

Czego oczekujemy?

  • Umiejętności dobrej organizacji pracy, priorytetyzacji i kontaktu z ludźmi.
  • Zainteresowania digital marketingiem i chęci działania w różnych jego obszarach.
  • Znajomości Canvy i wyczucia estetyki wizualnej.
  • Gotowości do nauki pracy w narzędziach typu: Meta Ads Manager, Klaviyo, Tilda/Webflow, GA4, Looker Studio.
  • Komunikatywnego angielskiego (min. B1/B2).

DODATKOWO (MIŁO JEŚLI…)

  • Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
  • Szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
  • Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – nie jesteśmy młodą organizacją, ale wiemy, że przed nami więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza, bo tak działa biznes.
  • Jesteś nieźle zorganizowana(-y), w końcu masz wspierać zarządzanie projektem, a to wymaga delegowania zadań na zespół oraz Klienta i trzymania terminów. Liczymy na Twoją skuteczność.
  • Wiesz, że elastyczność to klucz – nie stworzymy Ci zakresu obowiązków, który będzie obowiązywał do końca i dzień dłużej. Rynek się zmienia, nasi Klienci się zmieniają, my jako biznes się zmieniamy a liczymy, że i Ty z nami będzie się zmieniać (=wzrastać) więc i Twoja rola w organizacji na pewno będzie ewoluować. I liczymy, że raczej Cię to ekscytuje niż przeraża 😊
  • Świetnie dogadujesz się z Klientem i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami. Jasno przedstawiasz wyniki swoich działań, tłumaczysz skąd się biorą i pokazujesz pola do optymalizacji.

Co oferujemy w zamian?

  • Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
  • Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
  • Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
  • Odpowiedzialność za projekty end-to-end.
  • Dobieranie swoich obszarów – jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
  • Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów, z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
  • Pracę w 100% zdalną
  • Wynagrodzenie 4000 – 6000 zł netto na umowie zlecenia (na okresie próbnym) lub B2B. Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  1. Aplikujesz przez formularz poniżej (potrzebujesz adresu e-mail w gmail, aby zaaplikować)
  2. Przeglądamy CV i wybieramy Twoje
  3. Dzwonimy do Ciebie
  4. Umawiamy się na termin oddania zadania rekrutacyjnego
  5. Umawiamy się na rozmowę z Wiktorią (CEO) i Arturem (ADS Senior)
  6. Gdy wszystko idzie jak z płatka wpadasz na pizzę z zespołem
  7. Składamy Ci ofertę i podpisujemy umowę